Kjæresten min gjør hva han vil!

Gratulerer med dagen Norge! Nå har vi nettopp kledd på oss festklærne og er klare for 17. mai feiring!

Som dere kan se ble det ikke noe kjole på meg i dag. Det er så kaldt nå! Jeg har virkelig ikke lyst til å bli syk. Reiser til Gran Canaria på fredag og jeg kan ikke tenke meg noe kjipere enn å være syk på ferie!

Per Fredrik gikk heller ikke for noe standard 17 mai antrekk. Men sånn er det når man er sammen med en rockestjerne. Han gjør alltid som han vil, men han kommer alltid unna med det da. Hehe! Så det ble litt alternativ look på oss i dag. Men tipper vi ikke er de eneste som kjører en litt annerledes look i dag siden det er så kaldt.

Nå skal vi spise frokost ute i sentrum også begynner feiringen! Håper dere får en fin feiring i dag!

11 kommentarer
    1. Vi feirer at Norge er ett fritt land så da er det vel låv og gå i det man vil. Tror ingen kommer til og se rart på dere eller si til dere at det Dær ikke er 17.mai klær. Synes dere var fantastisk fine❤️ ha en flott dag og gjør akkurat det dere vil og gå i det dere føler at blir best for denne dagen❤️

    2. Vi feirer i dag at Norge har en grunnlov og at vi bor i et fritt land. Da burde man jo selvfølgelig få gå i det man ønsker selv om det ikke er direkte 17.mai klær. Synes dere var superfine og jeg gjetter på at ingen blir og komme bort til dere og si at det Dær ikke er 17.mai klær. Ha en flott dag og kos dere masse❤️

    3. Jeg sitter i joggebukse og hettegenser hjemme i sofaen 😛 ha ha.. Jeg feirer ikke så mye 17. mai siden jeg bor så langt unna familie- jeg har ingen interesse av å se barn jeg ikke kjenner gå i tog 🙂 Så her blir det bare tur med dyret 🙂
      Syns dere var kjempefin- gratulerer med dagen 🙂

    4. Fint par altså <3 Og ja veldig enig den kommentaren at vi feirer trossalt landets selvstendighet så å kunne gå i hva man vil må være helt greit uten at noen skal bry seg!

    5. Jeg går med junpsuit idag, orker ikke bunad og folkefesten i byen, så holder meg hjemme idag med en pizza:) hadde kanskje vært noe annet om jeg ikke hadde sovet lite de siste dagene og jeg ikke skulle jobbet imorgen:) ha en fin feiring! Elsker at folk viser frem noe annet enn bunad og champis på nette idag!

    6. Hei jeg skal også til Gran Canaria bare på Søndag, så jeg lurte på hvor i Gran Canaria dere skal?❤Elsker bloggen din❤håper du får det fint på ferie❤

    7. Håper dere hadde en nydelig feiring <3
      Fine var dere <3
      Selv har jeg hatt en rolig 17.mai hjemme i sofaen med joggebukse og t-shorte 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg