Gratis blomster hele sommeren!

// reklamelink

Fri-nallly er det fredag og helg! Nå skinner solen endelig ute igjen, og jeg er så klar for å starte helgen. Skvatt nesten da jeg så solen titte frem igjen! Hadde jo tittet opp og ned på værmeldingene i håp om litt fint vær, men det var ikke meldt noe fint i det hele tatt egentlig.

Der tok heldigvis værmeldingen feil! Det er jeg så glad for! Krysser virkelig fingrene for at finværet holder seg frem til 17 mai (haha, er lov å drømme!). 

Når helgen ringer inn liker jeg å kjøpe en stor bukett med blomster som er fin å ha på stuebordet over helgen og innover i uken. Da jeg skulle kjøpe blomster tidligere i dag ble lykken stor da jeg så at de endelig hadde fått inn peoner! Det er jo uten tvil min favorittblomst! Endelig er det sesong for disse blomstene. Gjett om jeg er glad for det.

Noe som er litt morsomt er at jeg har en gigantisk buske med peoner ute i hagen, som holder på å vokse opp nå. Den vokser veldig fort, og før jeg vet ordet av det har jeg massevis av gratis peoner til å pynte huset med igjennom hele sommeren. Det er fantastisk det! 

Blusen min finner du HER
 

Noen der ute som forresten har noen tips til hvordan man skal få peonene til å holde seg fine så lenge som mulig? Vet at de bør stå kjølig om natten, og at man burde fylle på mer blomsternæring etter et par dager.

Men ellers enn det er jeg rimelig blank! Om du har noen blomsterhacks er det bare rope ut i kommentarfeltet! 

 

7 kommentarer

Siste innlegg