Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy!

I går var jeg på den beste konserten jeg noensinne har vært på! KISS leverte råbra! Jeg skal fortelle dere mer om det senere i dag, og vise dere masse bilder! Men først vil jeg gi dere et fantastisk bra tips til hvor dere kan spise dritgod taco i Oslo. 

Før konserten i går tok jeg med søsteren min til Tijuana. Nei, vi dro heldigvis ikke til byen i Mexico med samme navn. Det er det visstnok ganske skummelt har jeg hørt. Ikke noe for pyser som meg! Men vi dro til Tijuana restauranten som ligger på Grunerløkka i Oslo. 

Jeg har vært der en gang før med en venninne, så jeg visste at stedet var bra. Madeleine hadde veldig lyst på taco´s så jeg visste dette var stedet å ta henne med til. 

Her fikk vi alt ifra hjemmelagde tortillachips som var både gule og svarte(!!!), altså whaat? Til seriøst den beste drinken jeg noensinne har smakt på. For ikke å nevne veldig god mat!

Forresten; dette er ikke noe sponset innlegg. Jeg bare digger stedet, og vil gi de litt gratis reklame. Selv om de gjerne kan sponse meg om de vil altså, freeee tacos sier jeg aldri nei til. Haha! 

Vi satt oss ute mens vi spiste, og det var så fantastisk å nyte solen mens vi spiste. Jeg digger at vi endelig kan spise ute. Det lover så godt for uteserverings-sesongen fremover! 

Fineste storesøsteren min. For en babe altså! 

Den drinken her. Altså, jeg har ikke ord engang. Den er jeg nødt til å lære meg og lage, for den var helt vill god. Har smakt mange forskjellige drinker i mitt liv, men denne var faktisk bedre enn strawberry daquiry, og den er god altså! I denne drinken var det; pampero rom, pasjonsfruktlikør, pasjonsfrukt, lime, sukker og mynte. Aka tidenes beste mojito!

Hvis jeg klarer å lage den selv, skal jeg definitivt legge ut oppskrift her på bloggen for både de som er over 20 og en uten alkohol til de under 20. For denne var amazing! 

Alt i alt var hele kvelden amazing. Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy med søsteren min! Kiss innlegget kommer senere i dag. Ukens spørsmål rakk jeg ikke å skrive i går, så det kommer også senere i dag! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg