Ukens spørsmål #148

Hvor lenge tror du at du og Per Fredrik kommer til å være sammen?
– Selv om vi bare har vært sammen i 1,5 år så vet jeg at Per Fredrik er den rette for meg, og at vi alltid kommer til å være sammen.

Får du mensensmerter? Hva gjør du hvis du får det?
– Da jeg var yngre fikk jeg mye av det, men så ble jeg anbefalt av legen min å starte på p-piller for å unngå mensenkrampene, og det fjernet alt av kramper. Nå skal ikke jeg sitte å oppfordre noen til å begynne med p-piller for å fjerne mensensmerter, men det var i alle fall noe som virket for meg. En annen ting som også fungerer veldig bra er å legge seg i fosterstilling med en varmeflaske inntil magen når krampene er som verst. Vet det hjelper en del i alle fall.

 

Hvorfor var dere bare 3 dager på Gran Canaria?
– Vi var borte i totalt 5 dager, og det var egentlig mer enn nok for oss. Vi har jo veldig travle jobber, og når vi er på ferie får ikke Per Fredrik jobbet i det hele tatt, og jeg får kun jobbet sånn halvveis. Så derfor passer det oss best å dra på reiser hvor vi er borte ca 5 dager. Vi reiser jo heller litt oftere, og kortere turer enn å dra til syden 2 uker i strekk en gang i året. Hadde jeg skullet vært et sted 2 uker hadde jeg nok blitt fryktelig rastløs, haha!

Får du mye post fra fansen i postboksen?
– Ja. Jeg får veldig ofte veldig koselige brev fra dere. Har en egen boks hjemme i huset der jeg sparer på alt jeg får fra dere, for det er så koselig å se igjennom. Dere er jo så skjønne at jeg ikke får sagt det engang!

Går du mye på fjellet?
– Nei, dessverre. Jeg elsker å gå på fjellet og skulle gjerne gjort det mer. Men det blir liksom litt glemt bort i hverdagen. Men nå som det er snø har jeg veldig lyst til å komme meg ut på skitur!
Hvordan får du krydderurtene til å holde seg? Når jeg kjøpe de på matbutikken dør de etter bare et par dager. 
– Jeg passer på at de alltid er fuktige i jorden. Som regel setter jeg hele potten i vann i en halvtime, så jorden trekker til seg masse vann, også tar jeg de opp igjen og lar vannet trekke av. For å gjøre dette må man selvfølgelig la den plastikkpotten som de kommer i, sitte på. Om ikke funker det dårlig å la de renne av seg, hehe! Dette gjør jeg som regel hver 3. dag. Da holder de seg i flere uker. Det viktigste er å aldri la de tørke helt ut. Da dør de!

Hvordan kom du deg til topplista og ble kjent? Har ikke fulgt med deg så lenge så jeg vet ikke om du ble kjent via noen tv serier, medier eller noen av handlingene dine som gjorde deg til såå kjent! Så derfor lurer jeg.
– Jeg har egentlig bare blogget i 6 år og vokst veldig gradvis. Har aldri vært med på noe som har gitt meg “gratis” vei opp, slik som mange som har vært med på Paradise hotel, unge mødre osv har.

 

Hvor gammel var du da du flyttet hjemmefra?
– Da jeg flyttet hjemmefra for første gang var jeg 18 år. Da var jeg så vanvittig lei av å bo hjemme med foreldrene mine, så da flyttet jeg rett ut. Men dessverre fikk jeg kyssesyken og måtte flytte hjem igjen en periode for å gjøre ferdig vgs. Men jeg flyttet helt ut igjen da jeg var 21 år, og siden har jeg bodd for meg selv og sammen med Per Fredrik.


Genseren min finner du HER
Hvorfor har du ikke snapchat åpent hele tiden?
– Jeg hadde snapchat åpent før. Men problemet er at jeg fikk så vanvittig mange snaps hver dag, at det var helt umulig å følge med og sjekke / svare alle når det kom 200-400 snaps hver dag. Så til slutt valgte jeg å stenge den slik at jeg kun fikk snaps fra venner, også åpner jeg heller snapchat en gang iblant når jeg vil ha feedback fra dere.

 

Hva heter hotellet dere bodde på, på Gran Canaria?
– Lopesan Baobab het hotellet, og det lå i Meloneras.

 

Var hotellet du og Per Fredrik var på barnevennlig? Hvilken målgruppe vil du si det var ment for?
– Vil si at det var et voksenhotell, med noen få barnefamilier. Det var et eget svømmebasseng til små barn. Men jeg så egentlig ikke så mange som var under 18 år. Det er jo et 5 stjerners luksushotell, så det er liksom ikke noe typisk familiehotell. Hehe!

 

Kunne du tenkt deg å ha en papillon til?
– Nope! Det holder i massevis med lille Chloe. Syns det er mer enn nok jobb med å ha henne alene, så en til hadde blitt altfor mye!

 

Hvor mange ser mystory’ene dine?
– Ca 18’000 ser hver mystory. Hvor mange som jeg har på snapchat totalt, men som ikke sjekker mystory hver dag aner jeg ikke! Hehe

 

Hvordan tror du livet ditt ville vært om du ikke startet med blogg / YouTube?
– Oi, det tørr jeg nesten ikke tenke på. Jeg hadde sikkert fortsatt lærlingtiden min som kokk og jobbet som det. Men herregud så kjipt det hadde vært å gått glipp av alt jeg har fått og opplevd på grunn av at jeg begynte å blogge og drive med YouTube. Ville sikkert aldri møtte Per Fredrik hvis det ikke var for at vi hadde YouTube til felles, og det ville jo vært helt grusomt.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

16 kommentarer

Siste innlegg