Bildene som aldri kom på bloggen

Når jeg tar bilder til bloggen er det ikke alltid at ting går som det skal. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at det må knipses litt mer enn et par bilder for å få bildene jeg trenger til et blogginnlegg. Så hvordan ser egentlig resten av bildene ut?

Vel, det skal du få se nå. Eller, rettere sagt, du skal få se de verste og flaueste bildene som virkelig ikke havnet på bloggen (før nå). 

 

Tjaaa. Føler jeg så ganske full ut til å være edru..?

Servitørrrrrr

Sovner her litt jeg

Når jeg snakker midt i bildetakingen
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bitchhh please

Dypt konsentrert

Når Per Fredrik kommer diltende inn med Chloe på armen mens jeg tar bilder og Chloe ikke akkurat blir med på bildet…

Her fokuserte kameraet bare helt perfekt altså. 

Når Per Fredrik plutselig bestemmer seg for å gå ut med søpla, mens jeg tar bilder. Altså!??

Chloe er veldig søt hun altså. Bare ikke på alle bilder

Se dit Chloe sa jeg mens jeg lukka øynene sjøl

Jadda, mye lekre og photofabulous bilder må jeg si altså.. 
 

 

12 kommentarer

Siste innlegg