Ukens spørsmål #147

Hva feiler det deg!? Syns alltid det virker som at du er syk på en eller annen måte. Er det ikke B12, så er det leddproblemer, eller så er det magesår. 
– Helt ærlig; aner ikke. Magesåret har jeg heldigvis blitt kvitt. B12 mangelen er under kontroll. Men jeg har mye helseproblemer, som jeg ikke aner hva kan være grunnen til. Den ene dagen kan jeg plutselig få ekstremt vondt i leggene, dagen etter er nakken vond, og dagen etter der igjen er jeg plutselig så svimmel at jeg såvidt kan stå oppreist. Det er fryktelig frustrerende, fordi det er aldri noe som varer over lengre tid, det er bare den generelle helsen som er dårlig, så det er jo veldig vanskelig å finne ut av hva som kan være galt. 

Hva er din favorittdrikke på Starbucks?
– Caramell frappuccino. Det er så sinnsykt godt! Aaaaaah! Fikk lyst på en nå. Men det skal sies at jeg sjeldent drikker de da, for det er jo helt vanvittig mye fløte og sukker i de. Men en sjelden gang iblant er helt innafor! 

 

Kan du vlogge turen i Gran Canaria?
– Ja det tenkte jeg å gjøre! Prøver alltid å lage en video når jeg er på reise, så denne turen er intet unntak!

Hvor gammel er Chloe?
– Hun er litt over 6 måneder, den 16. februar blir hun 7 måneder. Lille bærta som har blitt så fort stor! Rart å tenke på hvor liten hun var når vi fikk henne, versus hvordan hun er nå! Selv om hun veier bare 4 kg så hun er jo fortsatt veldig liten! 

 

Hva liker du best å gjøre når du har fri?
– Nå er det jo veldig vanskelig å skille mellom når jeg har fri og ikke, i og med at jeg lever av å blogge om hverdagen min. Men hvis jeg skal koble totalt ut, så elsker jeg å bare være med Per Fredrik og Chloe og se på en film, gå en tur i skogen, eller bare gjøre noe der vi er sammen. 

 

Ønsker dere at Chloe parrer seg, og får valper?
– Det hadde vært så vanvittig koselig med valper. Men jeg tror nok at jeg hadde blitt altfor glad i dem, og endt opp med å ha 5 hunder selv, haha! Har en venninne som har hatt noen kull på sin egen Pomeranian, og har jo sett via henne hvor utrolig mye jobb det er med valper, så tror nok ikke det hadde vært noe i en hektisk hverdag for min del. Men man vet jo aldri! 

 

Rareste en fan har gjort?
– Hvor skal jeg begynne? Jeg har fått ganske mange forskjellige creepy og rare henvendelser opp igjennom årene. 99% av de som sender med meldinger, kommentarer og kommer bort og sier hei er bare koselig jenter. Men det hender jo iblant at creepy ting skjer. Husker for lenge siden at en mann i 50 årene sendte masse creepy meldinger, og plutselig sendte han et snikbilde han hadde fotografert av meg på et presseevent. Ganske creepy å tenke på at han var i nærheten av der jeg var. Men heldigvis har det aldri skjedd noe som virkelig har gjort meg redd. Hadde det gjort det hadde jeg ikke nølt et sekund med å gå til politiet. Visse ting skal jeg faktisk ikke finne meg i, selv om jeg er blogger. 

 

Har du noen andre jobber i tillegg til denne?
– Nope! Jeg lever kun av bloggen og youtubekanalen min + de sosiale mediene mine. Så det er jo veldig gøy! Føler meg veldig heldig som er i en situasjon der jeg i så ung alder kan tjene godt på å ha drømmejobben. Selv om heldig blir feil ord å bruke, da jeg har jobbet hardt for å komme hit jeg har kommet. 

 

Har det påvirket familien din at du blogger?
– Til en viss grad så har det jo det. Nå har jo jeg holdt foreldrene mine helt utenfor bloggen, da jeg ønsker å skåne de siden de er så nære, og er i en generasjon der blogging ikke er vanlig. Men sånn som søsteren min har jo vært på bloggen siden den startet, og da vi bodde hjemme hos foreldrene mine hjalp hun meg masse med å ta bilder til bloggen. Hun hjelper meg stadig vekk ennå med råd og tips om alt mulig, så hun er nok den som har blitt “påvirket” mest. Men jeg syns hun takler det å ha en offentlig person som søster veldig godt. Så det setter jeg veldig stor pris på! 


Søsteren min Madeleine, meg og venninnen min Pia
 

Hva er planene dine videre nå?
– Planen min er å gjøre bloggen enda bedre. I forrige uke kjøpte jeg litt nytt kamerautstyr, som jeg har troen på at kan hjelpe meg å ta bildene til bloggen til et nytt nivå. I tillegg skal jeg prøve å oppdatere oftere enn jeg har gjort den siste tiden. Jeg har jo så mye jeg vil dele med dere, men ofte så rekker jeg ikke å dele alt, så det skal bli annerledes fremover. Annet enn det har jeg og Per Fredrik tenkt til å reise en del i år. Jeg har vanvittig lyst til å reise til New York, så det blir nok en tur både dit og andre steder i år.

Hvilken stil har du på søndager?
– Nå er søndager og andre dager i uken veldig like for min del, da jeg aldri har fri fra bloggen. Men jeg regner med du tenker på hva min stil på en veldig chill dag er? I såfall er den rosa kosedress, null sminke, håret i flette og skikkelig fuzzy sokker. Det er så deilig antrekk! 

 

Har du prøvd classywalk før?
– Nei, det har jeg aldri prøvd ut. Jeg har ikke akkurat tidenes balanse, så jeg hadde nok falt av veldig fort. Hehe! 

Favoritt drugstore pudder som holder hele dagen til oljete hud?
– H&M translucent powder er amazing. Det matter ned huden veldig, og er perfekt til oljete hud. Selv bruker jeg det kun rundt øyeområdet, da jeg syns at det kan bli litt vel matt å ha det i hele ansiktet. Men om man har veldig oljete hud kan man blande det inn i sitt vanlige pudder. 

 

Kan du vise bilder av hotellet og hotellrommet dere skal på, på Gran Canaria?
– Ja, det kan jeg gjøre! Kommer til å dele masse bilder derfra, så det er bare å følge med! 

 

Hva er det beste med å blogge?
– Dere! Tilbakemeldingene deres og den kontakten jeg har med dere er så fantastisk. Selv om jeg ikke alltid rekker å svare alle kommentarer, så leser jeg alle og setter veldig stor pris på alt det skjønne dere sier! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

30 kommentarer
    1. Har du vurdert å dra til Volvat når det gjelder de helseproblemene?? Man bør ikke nøle når det gjelder helsen. Føler nesten jeg blir bekymra når du sier at du har vondt i nakken, hodet magen osv.. Kan jo i verstefall hende at det er noe alvorlig😣

    2. Hvem er det som lager maten dere spiser?? Og kunne du tenke deg og være med på 4 stjernes middag på TV-Norge??

    3. Hei:jeg elsker bloggen din og jeg lurte på om du kunne lage en video til med chloe. Som f.eks: vlogg på tur med chloe eller Q&A om hun 💗💖elsker bloggen din og videoene dine. 💖💖❤️💛💙💖💚

    4. Er det noe du vil anbefale i gran canaria og ikke? Pakketips? Skal BARE KANSKJE dit i høstferien så kunne trengt pakketips.(:

    5. Heiiiiii!:D
      Har 4 spørsmål😂😛
      1.Hva skjedde med deg og Joakim? Plutselig bare så man ingenting til dere (ok, hvis du ikke vil svare hvis det var ett eller annet som skjedde:/)
      2. Siden du lagde en morning routine video når du bodde i kollektiv, og siden du lagde en når du bodde på Frogner også, kan du lage en med Per Fredrik i Sandefjord også? 😀
      3.Siden du fikk 50000 abonnenter på YouTube ganske nylig, kan du lage enda en “jeg ringer dere” video 😀
      4. Ser du/ har du sett på Farmen kjendis? Isåfall hvem heier du på?🤙🏻😛
      Elsker bloggen din, og kommer til å følge med på den foralltid!!!❤❤❤Masse hjerter! -Meg🖤🦄

    6. Det virker som du og kjæresten din har et fantastisk forhold! Har dere aldri noen nedturer?
      Elsker bloggen din!! 🙂

    7. Hei kan du ha en video eller blogginnlegg om der du tar bare det du syntes er best drugstore sminke og viser resultatet. Også, ja bare vise oss hva du syntes er best av drugstore sminke.

    8. Heiii igjen!!!!!
      Det var enda et spørsmål som jeg skulle skrive i forrige kommentar, men plutselig sto D helt blankt for meg!D:
      Men nå husker jeg det 😀
      Du sa du hadde begynt med en ny fondation og at du plutselig hadde fått mye mindre kviser, hvilken fondation var det du hadde før som du fikk så mye kviser av?
      Og hvilken har du nå? 🙂
      – Meg🖤🦄

    9. Hei! Jeg anser meg selv for å være amatør når det kommer til sminke, men har lært litt av videoene dine så tusen takk! 🙂
      Har du noen video som viser hva som er det nødvendigste når det kommer til sminkebørster?

    10. Hei, Stina!
      Kan du være aktiv på Snapchat, og vlogge masse der under reisen på Gran Canaria?❤️❤️❤️

    11. Hei Stina:) Jeg lurte på om du kunne lage en ny girl-talk video? Disse videoene har hjulpet meg veldig og du er veldig flink til å snakke om vanskelige temaer.

    12. Tror du det kan være bivirkninger av melanotan? Jeg mener, man vet jo enda ikke bivirkningene av det langsiktig, og flere av de jeg kjenner som har brukt mye av det har også slitt blant annet med b12 mangel og svimmelhet. Håper det ordner seg ❤️

    13. Hei! Veldig fint det håret ditt 🙂
      Jeg har selv tapeextensions – så jeg lurer på hva du gjør med det etter vask? Det blir jo bare stygt om man “bare lar det være”. Og rette det hver dag er jo heller ikke bra.. tips? ♥

    14. Hei❤ lurte på om du hadde en sunn smoothie oppskrift uten banan?💕 elsker å lese bloggen din!❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg