Chloe’s uke!

Nå er det endelig Chloe som blogger igjen! Nå er det jo hundre år siden sist jeg blogget. Dere har jo spurt mamma så mye om når jeg skal blogge igjen, så nå var det virkelig på tide med litt blogging. Den siste uken har vært så spennende! Jeg har vært på shopping, vi har hatt besøk og jeg har snust på så mye spennende!

 

🐶 Ukens godbit
– Denne uken har jeg fått sååå mye godt. Og i dag kom pappa hjem med en helt ny type namme-nam. Den er var sååå god! 

🐶 Ukens hundelifehack
– Okey hunder der ute! Nå har jeg et kjempebra triks til dere! Det er jo så viktig å følge med på hva som skjer ute. Man må jo passe på mamma’en og pappa’en sin. Tenk hvis en fugl kommer og tar de, eller enda verre, et blad blåser igjennom luften. Da må man jo si ifra! Men for å få best oversikt over hva som skjer, er det best å gjøre det fra et vindu. Så pass på at mamma’en og pappa’en din alltid har sofaen i nærheten av et vindu. Så du rekker opp og kan se ut!

🐶 Ukens ugjerning
– Denne uken ferska mamma meg i å bite opp sofaputa. Men altså, mamma daaaa, jeg har jo gjort det siden jeg var baby jo!

🐶 Ukens shopping
– På torsdag tok mamma og pappa meg med på shopping. Vi dro på en butikk som hadde masse fine klær, og jeg fikk både ny kosedress og sæle! Og sløyfer! De som jobbet i butikken var så snille, og jeg fikk si hei til hundene dems! De var også små sånn som meg. Men de hadde mye lengre hår, og så litt annerledes ut!

🐶 Ukens høydepunkt
– Denne uken fikk vi besøk av to supersnille jenter som filmet mamma og pappa, og jeg fikk snikt meg med på kameraet. Også hadde den ene jenta en skikkelig fin sokk, så den prøvde jeg å ta hele tiden!

🐶 Ukens favorittleke
– Denne uken har jeg nesten ikke hatt tid til leker. Teppet mitt har smakt så godt, at jeg har bare suttet på det hele tiden! 


 

Selv om jeg har jo kost litt med rottebamsen min da. Eller, ganske mye egentlig. Tihi!

🐶 Ukens treningstur
– Oi, denne uken har vi vært ute på mange gåturer. Men i dag fikk jeg virkelig løpt rundt og lekt, og snust på så mye! 

Hva er det inni her da??

Wiiiii, i farta!


 

Håper dere har hatt en fin uke, og har snust på masse spennende! Vi voffes! 🐶

12 kommentarer
    1. Jeg elsker når hunden din blogger det er så morsomt! Du må fortsette med det. Dere har en fantastisk hund!! Håper du ikke har noe i mot at jeg spør men, kan du ikke legge ut en videoopptak av clhoe av og til? Du vet når hun får energi kikk og blir helt spinn vill. Det hadde vert gøy å se. Hilsen en som har lest bloggen din i 3 år. Elsker denne bloggen!

    2. Hahha, elsker hvor mye disse innleggene gir meg så mye energi, og muligheten til å le av et innlegg!! Dette må du aldri gi opp på! Elsker humoren du setter sammen i dette innlegget! ..nei, vet du hva. Jeg elsker dette<33 ferdig med saken:P

    3. Heii, du har nevnt flere ganger at du har vært på en dyrebutikk og kjøpt klær til hunden din. Har prøvd å søke men finner ikke noen butikker. Kan du si noen navn på butikker du handler klær til henne? Har chihuahua selv som ønsker seg klær

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg