Å snu en dårlig dag

De siste dagene har hodet mitt bare sagt helt stopp. Jeg har bokstavelig talt ikke klart å få frem et eneste ord, ta et eneste bilde, eller oppdatere dere. Akkurat hvorfor dette har skjedd vet jeg ikke. Jeg tror helt ærlig at det bare er sånn noen ganger. Det å skulle være super kreativ hver eneste dag hele året, lage innlegg som jeg selv føler at har underholdningsverdi for dere, er ikke alltid så lett.

Til vanlig pleier det å gå ganske bra egentlig. Men så stopper det helt opp. Hodet mitt er liksom enten skrudd på, eller så er det skrudd av. Når det er skrudd på kan jeg skrive 1000 gode ord på 15 minutter uten problem. Da klarer jeg å tenke på ideer og ser hvordan jeg skal skrive og gjøre ting for å gjøre det interessant for dere. 

Når hodet mitt derimot er skrudd av har jeg et stort problem. Da blir alle ideer jeg tidligere har skrevet opp helt teite, jeg klarer ikke engang å sette sammen et antrekk, og alt blir bare helt feil. Alt kræsjer rett og slett. 

I hele går og i dag har jeg prøvd sikkert 100 forskjellige metoder for å “skru på” hodet mitt igjen. Haha, det høres så teit ut! Å skulle skru på sitt eget hode. Men hey, sånn er det nå da. Men etter å ha prøvd så mange forskjellige ting, fant jeg noe som virket. Grunnen til at jeg vil skrive om det er rett og slett for å gi dere et tips, som kan hjelpe dere om dere har en dag der man føler at alt går galt. 

Trikset som fungerte for meg, var å ta en time på tredemølla med veldig rask gange, se på noen youtube videoer, og bare tenke på noe helt annet. Når jeg powerwalker så fort, klarer jeg ikke å begynne og tenke på ting. Da kobler jeg helt ut, og det hjalp så utrolig mye!


Etter treningen tok jeg meg et langt bad og bare slappet av med ansiktsmaske, bathbombs, og en litt nysgjerrig Chloe som lå på teppe ved siden av. Den lille hunden der, er så selskapssyk, at hun nektet å ligge i stuen. Hun ville absolutt være med mamma’en sin! 

11 kommentarer

Siste innlegg