For en respons!

Wow, for en respons på innlegget jeg skrev i går kveld angående alkohol. Både Nettavisen og Side2 linket det, så det var jo ekstra stas! Det er jo ikke noen tvil at jeg har fått et mye bedre “forhold” til alkohol enn hva jeg hadde tidligere. Å dra på fylla er jo virkelig ikke noe for meg lengre. Det er jo mye bedre å bare kose seg med et glass rødvin iblant! Men som jeg sa i går, så kan det jo hende jeg bare har vokst opp. Hehe! 

Uansett, nå har jeg nesten nettopp kommet hjem. Jeg var først på negletime for å få fikset litt på neglene mine. I dag gikk jeg for rosa negler, og ikke hvite, sånn som jeg alltid har. Tror nesten jeg burde trademarket det å ha hvite negler, for jeg har det jo nesten alltid. Hehe! Etter negletimen stakk jeg inn kjøpesenteret en liten tur for å kjøpe noen nye kosedresser. Jeg elsker å gå rundt i rosa kosebukser og myke gensere når jeg er hjemme, så nå måtte jeg ha noe nytt og fresht! 

Akkurat nå holder jeg på å lage en oversikt over alt jeg må gjøre i dag. Huset ser mildt sagt bomba ut etter mitt lille hylleprosjekt i går. Her snakker vi papp liggende rundt i hele gangen.. Også må jeg få malt ferdig treningsrommet i dag. Var jo egentlig ferdig. Men fant ut at jeg måtte gå over vinduskarmen også, og da har hele greiene bare blitt utsatt i det uendelige. Så det må bli ferdig i dag! Gleder meg veldig til det er helt ferdig og jeg kan vise dere! Det har nesten blitt som et nytt rom!

Her kan dere forresten se noen av tingene jeg alltid må ha på skrivebordet mitt. Håndkremen er bare helt elsk! Parfymen som jeg fikk av Per Fredrik lukter så godt! Og jeg bare elsker det nye duftlyset mitt! 

Og hvor søt er ikke den nye kaffekoppen min? Den er forresten fra Green Gate. Det merket har så mye fint! Det var langt ifra den eneste tingen jeg kjøpte derfra for å si det sånn. Hehe! ☕️

Nå må jeg komme igang med litt rydding her! Så vi får blogges mer senere! ✨

 

💗 PS; Husk å følge meg på instagram HER, for å se når jeg legger ut nye innlegg! 💗
 

11 kommentarer

Siste innlegg