Ukens spørsmål #134

Krangler du og Per Fredrik aldri? Du nevnte at dere er flinke til å snakke sammen, men har dere ikke engang små diskusjoner/ små krangler?
– Vi har aldri sånne skikkelig krangler der vi er fly forbanna på hverandre. Det hender selvfølgelig vi er uenige om ting, eller diskuterer ting. Men det jo helt vanlig. Men Per Fredrik er veldig forståelsesfull, så når jeg er i sånn sulten-forbanna humør vet han at han skal slenge en snickers bort til meg og komme tilbake når jeg har spist den opp. Haha! Tror det er litt typisk jenter å bli sinna fordi de er sultne, men ikke forstå hvorfor de er sinna, også blir de heller bare sinte på kjæresten sin, og det er jo virkelig ikke bra! Jeg har såpass selvinnsikt at jeg kan si det rett ut; når jeg er sulten, blir jeg en skikkelig forbanna bitch. Så jeg prøver rett og slett aldri å gå så veldig sulten.

 

Har du noen gang surfa eller liknande?
– Ja det har jeg! For et par år siden var jeg på surfecamp i Portugal og surfet masse! Det er veldig gøy. Men herregud så slitsomt! Men om man er i god form, og drar til et sted som er varmt, er det veldig gøy med surfing!

Hvor handler du klær mest?
– Hmm, det er nok Nelly eller Bik Bok. Liker utvalget på Nelly best. Også handler jeg litt på WOW også! Hehe! 

 

Hva er din favoritt neglelakk?
– Jeg har ikke noe favoritt merke eller type neglelakk. Men jeg elsker å ha hvit neglelakk. Så nesten alltid når jeg fikser neglene mine går jeg for hvite negler. Men bortsett fra hvit er jeg veldig glad i rosa og lyseblå.

Hva ville du jobbet med hvis du ikke lengre blogget eller drev med youtube?
– Oi, vanskelig å si! Men jeg ville nok jobbet med noen der jeg kunne vært kreativ i form av video eller blogging. Det er jo det jeg brenner for, så jeg hadde nok gjort noe ala det samme!
 

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært sammen?
– Vi har vært sammen siden 12 september 2015, så snart 1 år og 2 måneder. Beste tiden i mitt liv ❤️

Hvilket produkt liker du best å bruke til brynene dine?
– Jeg elsker dipbrow fra beverly hills anastacia. Det er helt fantastisk!

 

Er du et A eller B menneske? Liker du å sove lenge eller stå opp tidlig?
– Jeg er dessverre et B menneske. Men jeg prøver iherdig å bli et A menneske. Jeg elsker de dagene jeg klarer å stå opp tidlig, og får masse ut av dagen! Det er så fantastisk! Men jeg er litt for glad i å sove lenge og legge meg sent.. Hehe! 

Bor selv med kjæresten min, og tenker litt på dette. Er du ikke redd for at dere kan bli lei av hverandre når dere er så mye med hverandre?
– Da vi kjøpte hus var veldig bevisste på at vi kunne ha et hus der vi fikk plass til oss selv. Så vi ikke måtte gå oppå hverandre. Siden vi begge jobber hjemmefra, hadde vi nok gått oppå hverandre ekstremt mye om vi ikke hadde hatt slik planløsning som vi har i huset. Men siden Per Fredrik har egen husdel til studioet blir vi på en måte stengt av fra hverandre mens vi jobber.

I tillegg er vi veldig flinke til å ha hver vår egentid, så det hjelper mye! Men jeg tror uansett det skal ekstremt mye til før vi blir lei av å se hverandre. Vi har jo bodd sammen i 5 måneder, og for noen dager siden var Per Fredrik borte i 24 timer for tv innspilling, og jeg savnet han så ufattelig mye! Til og med de gangene jeg bare skal avgårde og ta en kaffe med venninner, så savner vi hverandre veldig mye. Så ja, vi går nok ikke lei hverandre med det første. Hehe!

 

Hvor er stolen du har ved sminkebordet ditt fra?
– Den er fra IKEA.

Hvordan går det med Chloe? Har hun det bra?
– Hun har det veldig bra, og begynner å bli en stor jente! Hun begynner å bli mer rolig nå som hun ikke er sååå liten baby valp lengre. Men hun er fortsatt veldig sånn at hun sover mye og når hun er våken er hun ganske hyper. Men sånn på læringsfronten har hun blitt veldig flink til å tisse ute, og tisser ikke like mye inne lengre.

I tillegg har hun lært sitt og bli, så hun er veldig flink! Og ekstra positivt; hun sover igjennom hele natten. Det er deilig det! Lengter ikke tilbake til de nettene Per Fredrik og jeg måtte bytte på å sove på sofaen med henne. 

Hvordan blir du ikke oransje i fjeset når du tar på foundation? Haha, veldig rart spørsnål men jeg blir alltid veldig oransje i fjeset etter jeg har sminket meg og går ut.
– Hehe, det er nok fordi jeg bruker en foundation som matcher hudtonen min. Bruker du en foundation som er for mørk for deg, kan du ofte bli ganske oransje i ansiktet. 

 

Jeg hater at det er blitt sånn at en blogger ikke kan si sin mening, uten at de må legge til og “unnskylde” seg med en kommentar etterpå. At man på forhånd må unnskylde seg, for man vet at lesere garantert kommer til å kommentere og henge seg opp i det etterpå, derfor må man være føre var…det er synd! Hvorfor ikke bare si rett ut, jeg hater når det er surt å kaldt ute…men du vet sikkert på forhånd at noen kommer til og kommentere etterpå : herregud ikke bo i Norge da…derfor så legger du det til med en gang ! Hvorfor kan vi ikke mene masse rart uten at en må forsvare seg, eller legge så masse i det ..ARG, hehe ! Ga det noe mening? litt dårlig eksempel..
– Vet du hva? Jeg er ganske enig i det du sier. Fordi jeg får dritt uansett, og da mener jeg uansett hva jeg sier, så har jeg nok blitt litt mer forsiktig på hva jeg sier. Jeg tørr jo nesten ikke si hva jeg virkelig mener om ting lengre. Skal jeg si noe må jeg virkelig hoppe over og under 15 forskjellige hindre for å ikke tråkke på alle mulige mennesker sine føtter, og det er ganske slitsomt. 

Kan du lage nærmere mot jul en “christmas gift/pynt diy?
– Det kan jeg gjøre! Har allerede et par ideer til DIY julepynt som jeg skal gjøre. Så det er bare å følge med! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

39 kommentarer
    1. Okei jeg prøver igjen. Hva syntes du om fans som kommer bort til deg IG vil ta bilde med deg?? Elsker bloggen din og du er drit pen❤️❤️❤️

    2. Hei! Bare lurte på om du hadde noen gode vinterjakker (sånne lange jakker med pelskant) jeg har letet etter mange jakker men når jeg finner noen jeg liker koster de en del. Jeg har ikke lyst å betale over 4000 for en jakke til meg i 12 års alderen og kommer til å vokse fra den om er par år. Håper du har noen vinterjakker som kanskje jeg kan like😂💖 elsker bloggen din😘💖💛

    3. Hei!
      Har du noen tips til hvordan man kan dekke fregnene med fondation, eller noen produkter som er bra til dette?

    4. Kan du lage en video hvor du filmer en hel dag. At videoen liksom varer flere timer og at du filmer når du jobber, lager mat, går tur med Chloe, osv?

    5. Hei;)
      Jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din og sjekker den flere ganger om dagen:)) Du er skikkelig flink blogger og youtuber og du fortjener bare godt!! Love u❤️
      Men spørsmålet mitt er: Det speilet og lysene du har med sminkebordet ditt, hvor er det fra, og hva heter det? Er det sånne lys som du må montere til veggen?

    6. Hei! Jeg er i 20-åra og skal flytte til Sandefjord med samboer etter jul.:) Jeg skal ta privatist-eksamener så kommer ikke til å ha noe lett tilgjengelig sosialt nettverk slik det ville vært om jeg hadde studert ved uni. eller høgskole f.eks. Så spørsmålet mitt er: hvordan få venner i Sandefjord? har du fått noen enda, og evnt. erfaringer med sandefjordinger? 🙂

    7. Er det mulig å kunne se studioet der PF holder seg til? Virker som dere har gigantisk hus når du sier at han har studio på andre siden av huset, som jeg tror og husker du selv sa på bloggen 🙂

    8. Må innrømme at jeg tenker litt sånn “Åhh herregud er det mulig, klarer ikke være borte fra kjæresten i ett døgn en gang”, men jeg kommer sikkert til å bli helt lik selv den gang (Fohåpentligvis!) jeg også får meg kjæreste, haha 🙂
      Og det er jo egentlig bare bra at man trives så godt sammen og er så glad i hverandre at savnet kommer med en gang den andre er borte en liten tur.

    9. Kan du prøve og svare på litt flere spørsmål i ” ukens spørsmålsrunde” Det er så gøy og lese, men syns det blir svart på litt få spørsmål. Please, kan du det??😊

    10. Til ukensspørsmål:
      Hvis du kunne gitt et nyfødt barn kun ét råd. Hva ville det vært?
      Hvis du spiste lunsj med tre personer du beundret og respekterte veldig høyt, og de kritiserte en nær venn av deg uten å vite at dere var venner, hva ville du gjort?

    11. hei, Jeg så du la ut ett innlegg over masse håndtveks ting og tang. Lurte på om du kan lage en video av når du gjør alt det?? Elsker bloggen din og YT kanalen😘

    12. hei kan du lage et innlegg om tips til julegaver til kjæresten, venner osv? vet det selfølgelig kommer litt ann på person og hva man liker.
      sliter alltid med det hvert år ^^

    13. Da du hadde onsdagsvideoen med Chloe, så det ut som du hadde rosa/rosegull deksel, har du link? Eller hvor kjøpte du det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg