Beauty hack #1

Som mange av dere vet, så elsker jeg å skrive om skjønnhetstips. Så derfor tenkte jeg å begynne med en ny “serie” av blogginnlegg, som skal hete “beauty hack #(også tallet i rekkefølgen det er)”. For hvert innlegg skal jeg gi et genialt skjønnhetstriks, som jeg også skal vise og forklare med bilder. På denne måten får dere tips, samtidig som at dere ser hvordan det gjøres også.

Har jo lagt ut beauty hacks tidligere, men da har jeg aldri vist hvordan tingene gjøres, og da er det ofte vanskelig å forstå og huske trikset. Så om du har lyst til å få flere tips og triks innen skjønnhet er det bare å følge med på disse innleggene fremover. Kommer til å legge ut 1-2 ganger i uka! 

Beauty hack #1 triks er å bruke en blending børste til å blende ut øyenskyggen. Før jeg fikk meg en slik kost, fikk jeg ofte veldig harde kanter på øyenskyggen, og det er sjeldent fint på en hverdags look. 

På bildet under til venstre kan du se før, hvor det ikke er blendet ut. Der er det ganske hard linje, og det ser ikke så “fint” ut. 

På bildet under til høyre er det blendet ut, og øyenskyggen ser mer ut som en skygge, og ikke bare en fargeklatt på øyelokket. 

Måten jeg blender ut på, er at jeg bruker kosten (se hvordan den ser ut øverst i innlegget), og børster frem og tilbake der kanten hvor øyenskyggen slutter går. 

Enkelt og kult triks, eller hva?

10 kommentarer
    1. Du er ufattelig pen og har mange gode hacks på lager 😀
      Lite tips (bare litt konstruktiv kritikk) er at foundationen din matcher ikke helt halsen din. Kan godt være det bare er slikt på bilder, men dersom det er slik i virkeligheten og kan det være smart å bare gå over halsen med litt pudder som matcher ansiktet for eksempel 🙂 Det er utrolig lettvint i forhold til å måtte smøre inn hele halsen med foundation. Er bare fargetonen på halsen din som er litt kaldere enn ansiktet. Opplever ofte det selv, så ville bare tipse om hva jeg gjør.

    2. Så bra❤ elsker virkelig bloggen og youtube kanalen din!😍 håper du fortsetter å blogge i mange år til👍 Chloe er så søt😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg