Er som å ha en baby

Her har vi sittet i hele dag, og jobbet masse! Eller, jeg har jobbet, og Chloe har rivd opp sikkert 20 post-it lapper og løpt rundt mellom fanget mitt og bordet. Hun er så selskapssyk at det skulle ikke vært mulig! Men herregud så koselig det er å ha henne rundt meg når jeg jobber. Å sende masse bilag til regnskapsfører + gå igjennom en haug mail, er jo ikke akkurat fun-fun, så da hjelper det veldig å ha henne her! 

Litt morsomt, men Per Fredrik og jeg veide henne i dag tidlig. Og hun veier allerede 1,2 kg. Herregud som hun vokser! Gleder meg så utrolig til å se hvordan hun blir seende ut som voksen, og hvor stor hun blir. Vi skal i alle fall fortsette å veie henne iblant, for det er så spennende å følge med på hvor mye hun vokser.

Så på den videoen jeg la ut av henne for bare 2 uker siden, og hun har allerede vokst masse. I tillegg vokser håret hennes kjempe fort! Kjenner jeg blir skikkelig misunnelig over den raske hårveksten for å si det sånn. Hehe! 

Nå er det straks på tide med litt tacokveld! Er så koselig når vi spiser i sofaen sammen med Chloe, fordi hun tigger ikke i det hele tatt. Så hun ligger bare der og er skjønn og blir kost med! Er så rart det med en liten hund.

Altså, jeg har jo hatt hunder før. Men jeg har aldri hatt en liten hund fra den var valp. Så det føles nesten litt ut som at det er lille babyen til Per Fredrik og meg. Kanskje litt rart å tenke på for dere som enten ikke har hund, eller ikke er sååå glad i hund. Men hun er jo så søt, og er lille babyen vår! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg