Hagearbeid med den lille

I dag har jeg hatt en skikkelig opprydning i hagen, og lille Chloe var selvfølgelig med! Jeg har vært litt for travel i det siste, så det var mildt sagt mye å fikse opp i, i blomsterbedene. At det kan gro igjen så fort forbauser meg virkelig! Men i dag fikk jeg virkelig shinet opp, og tatt vekk alt av ugress, blader og alt mulig rart som havner oppe i blomsterbedene.

Haha, må le litt av Chloe, hun løp rundt som den viltre lille valpen hun er, og fant seg både pinner og epler som hun lekte med. Og når hun ikke lekte med de, var hun helt oppi blomsterbedene med meg og ville følge med på alt. Hun er så utrolig skjønn, og vil hele tiden opp og kose! *hjertesmelt*

Når Per Fredrik kom hjem fra butikken, ble lille Chloe så glad for å se han. Makan til glad hund skal man lete lenge etter!

Se så liten hun er! Handa til PF er jo nesten like stor som henne!

Her hadde vi vært ute en del timer, så hun var greeeeit trøtt. Sekundet vi kom inn døren i stad sloknet hun med en gang på sofaen med meg!

Siden jeg nesten ikke har vist dere noen bilder av hagen, tenkte jeg å bruke anledningen til å vise noen glimt fra i stad. Er skikkelig fornøyd med hvor fint det har blitt!


Nå må jeg komme meg i dusjen og vaske vekk alt gresset fra hagearbeidet. Etterpå skal uken planlegges, også blir det kveldskos med både Per Fredrik og Chloe senere i kveld. Er så heldig som har så fantastisk kjæreste, og så skjønn hund!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg