Tacokveld med kjæresten

Hver fredag har Per Fredrik og jeg alltid fredagstaco. Men etter å ha surret rundt skrubbsultne på butikken i 30 minutter uten å finne middag, ble det taco i går isteden. Jeg elsker jo taco og det gjør Per Fredrik også, så det passer meg perfekt!

Jeg lager kanskje tacoen noe utradisjonelt siden jeg bruker masse koriander, og lager både salsa og guacamole. Men etter å ha blitt litt influenced av mannen til kusinen min (som er meksikansk) blir det fort taco med en vri!

Så i går ble det full tacokveld med “20 år med Espen Eckbo” på tv’en og kosedresser på oss begge! Noe som dere kanskje ikke visste er at jeg elsker å gå i kosedress, og går gjerne med det hele tiden! 

Men uansett, i dag skal jeg i møte med Nettavisen sammen med en gjeng av oss Side2 bloggerne. Og med en gang jeg kommer tilbake til Sandefjord skal Per Fredrik og jeg dra og hente lille Chloe. Herregud som jeg gleder meg! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg