7 ting jeg liker med høsten!

Selv om jeg må innrømme at jeg får litt krampetrekninger av å tenke på det, så er sommeren over, og høsten har kommet. Det er fortsatt fine dager med sol, men olashortsene er pakket vekk sammen med bikinien og solkremen. Selv elsker jeg sommer, og vinter når det er skikkelig vinter. Høsten derimot, den har jeg litt delte meninger om. Men i år skal jeg prøve og se positivt på høsten.

Kjæresten min elsker høsten, så det smitter heldigvis litt over på meg. Selv om jeg allerede begynner å planlegge hvordan jeg skal innrede terrassen når våren kommer igjen, hehe! Men, siden jeg vil være litt positiv når det kommer til høsten, tenkte jeg å skrive et innlegg med de tingene jeg faktisk gleder meg til nå som det er høst. Er du ikke storfan av høsten selv, kan det hjelpe å lese disse punktene!

– Endelig har alle mine favorittserier blitt ferdig med sommerferien, og i løpet av september starter nesten alle programmene opp igjen. Her snakker vi nye episoder av Brille, Modern Family og en hel rekke andre serier.

– Høstfarger. Okey, jeg må innrømme det, når bladene på trærne blir brunspraglete og solen skinner igjennom skogen, er høsten utrolig vakker. 

– For meg som jobber året rundt er sommeren fryktelig frustrerende da alle tar ferie. Men når høsten kommer starter alt av business opp igjen, og heeeello work.

– Halloween. Jeg elsker halloween og det er virkelig en skikkelig morsom ting som lyser opp høsten litt!

– En ting som er ganske positivt er at nå som høsten har kommet, blir det oftere dårligere vær, så da har man en liten unnskyldning for å være inne. Når det er sommer blir jeg så rastløs fordi jeg vet det er så få sommerdager, så jeg føler liksom at jeg mååå ut og nyte hver eneste dag. Om høsten derimot, kan man chille litt mer. Gjerne under et varmt teppe, med en film på tv’en og kakao i koppen. 

– Høstmote. Ny sesong og nye motetrender. Jeg liker veldig godt høstmote siden man legger lag på lag, og kan gjøre litt mer ut av antrekkene, uten å svette ihjel sånn som man gjør om sommeren. 

– Skogturer. Jeg gleder meg skikkelig til Per Fredrik og jeg får en liten hund sammen som vi kan ta med på skogturer. Å gå i skogen om høsten er så koselig! Og ofte kan man plukke alt mulig av bær og sopp. Tar man meg seg en pølsepakke og en engangsgrill blir det ekstra koselig! 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg