Ukens spørsmål #124

Ettersom du og Per Fredrik er i 20-årene. Vurderer dere ikke å få barn? Ønsker du ikke å være en ung mor? Eventuelt hvor gammel vil du være før du får barn?Elsker bloggen din
– Hverken Per Fredrik eller jeg kjenner oss klare for barn i det hele tatt. Vi har snakket om at vi kanskje vil ha det i fremtiden. Men det blir om en god stund. Jeg tenker at når jeg er sånn ca 28-29 er det en fin alder å få barn. Men det tar vi veldig som det kommer! Vi har ingen hast med å skulle få barn.


 

Hvor er den rosa og blå skinnjakka fra?
– Begge er fra Zara. Den blå kjøpte jeg på Zara i Oslo, og den rosa kjøpte jeg på Zara i Roma.

 

Vi skal også pusse opp kjøkkenet. Vårt kjøkken er noe mindre enn deres, men kan ikke du fortelle hvor mye dere måtte betale for et komplett nytt kjøkken med innredning, hvitevarer, gulv, fliser osv? Veldig greit å få en liten pekepinn på hva vi kan forvente oss.
– For selve kjøkkeninnredningen og hvitevarene betalte vi ca 70’000 på IKEA. For å rive det gamle kjøkkenet, montere det nye og legge nytt gulv kostet de ca 25’000. I tillegg var det elektriker arbeid på ca 10’000, 5’000 i rørleggerarbeid, 5’000 for flislegging og ca 2500 for malejobb. Så totalt ble det ca 117’500,- kr. Så det er en del penger for å fikset kjøkkenet. Kjøper du kjøkken på andre steder enn IKEA blir det fort mye dyrere enn dette igjen også. Men selv om det kostet litt penger er jeg veldig glad vi gjorde det, også øker det jo verdien av huset også. 

Lurer på hvor PF har klærne sine, siden du ikke nevnte noe om det i housetouren din?
– Han har de i et svært skap inne på treningsrommet, der det er en speildør. 

 

Hvor er koppene fra som står i vinduskarmen? Du har virkelig drømmehuset! Kan du ta bilder av utsiden av huset også?
– Tusen takk for at du syns det. Er veldig fornøyd med hvordan huset har blitt! De koppene kjøpte Per Fredrik til meg da vi var innom en liten butikk i Østerrike. Så tror nok ikke de er så lette å få tak i. Når det kommer til å ta bilder av utsiden av huset er ikke dette noe jeg ønsker å gjøre, da vi ikke vil at noen skal vite hvor vi bor. Man vet jo aldri helt hvem som leser denne bloggen, og alle mennesker har ikke gode hensikter, så da kan ting fort bli litt skummelt. 

 

Har du førerkort? må spørre siden det står bilnøkler, men kan ikke huske å ha hørt noe om at du har førerkort.
– Jepp! Det har jeg hatt siden jeg var 18 år gammel. Siden jeg har bodd i Oslo de siste årene har jeg nesten ikke kjørt bil, så det er sikkert derfor jeg ikke har skrevet noe om billappen på bloggen, men nå som jeg bor i Sandefjord kjører jeg bil hele tiden. 

 

Hvor er det du kjøper slik som du har oppi skuffen som gjør sorteringen enklere?
– De er kjøpt på IKEA og heter “Høfta” avdeler for skuff. De er veldig kjekke. Men eneste jeg syns er veldig dumt er at de bøyer seg veldig lett, så det blir ikke like ryddig som jeg helst ville hatt det. På walk in garderoben min brukte jeg det egentlig i skuffene, men der fungerte det ikke i det hele tatt, siden de bare bøyde seg alle mulige veier. 

Har du og PF tenkt til å gifte dere?
– Vi har snakket om det, og vi vil være sammen for alltid, så det å gifte seg blir en naturlig del av det. Akkurat når vi kommer til å gifte oss vet vi ikke enda. Men da tar vi som det kommer! 

 

Hvor er kosebuksa og genseren fra?
– Det settet er fra barneavdelingen på Cubus, hehe! Jeg elsker å kjøpe kosedresser der, og har en helt lik i blå derfra. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Hvilken ungdomskole gikk du på? Jeg mener du har sagt det før skjønner du, men tenker så ofte på det! Haha. Jeg husker absolutt ikke, og husker heller ikke hvor du eventuelt har sagt/skrevet det<3 digger bloggen din Stina! Du er Norges beste blogger uten tvil!
– Tusen takk! Koselig å høre! Jeg gikk på Hokksund ungdomsskole. 

 

Hvor er pelsvesten fra?
– Den er kjøpt HER. Selv om den ser veldig ekte ut, er den overraskende ikke pels. På hjemmesiden står det at den er fake fur, og jeg har også tatt “brennetesten” der jeg så at den er syntetisk og ikke pels. 

Hva er dine beste tips for jentedrama på ungdomsskolen?
– Hmm.. Jeg tror nok det smarteste er å snakke med de man krangler med ansikt til ansikt. Da blir det veldig mye mindre misforståelser, og man blir ikke like tøff i trynet. Om dere skjønner? Jeg husker jeg hadde en venninne i mange år, som jeg til tider kranglet ekstremt med, men vi snakket alltid om det ansikt til ansikt, og ordnet opp med en gang. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 

28 kommentarer
    1. Hei! Jeg elsker bloggen din? På din fleste bildene ser jeg at du har en så fin farge på leppene, noen ganger rosa og noen ganger brunaktig. Kan du si hvilket leppestifter du bruker på begge og hvilken farge du eventuelt har det i! Hadde vært veldig kjekt! Ha fortsatt en strålende dag videre!!:*

    2. Lurer på hvor du pleier å fikse neglene dine og hva det koster og hvor lenge de varer? Lurer også på hvor du setter på vipper, pris og hvor lenge de varer? PS. love you

    3. Hei Stina! Jeg ELSKER bloggen din.
      Jeg lurte på, jeg har 2 veninner og helt siden vi
      startet på skolen føler jeg de har stengt meg veldig
      ute, har prøvd å snakke med lærer men føler ingenting blir
      gjort og selvom jeg har andre venner så er det veldig mange
      som er med dem og da er det veldig vanskelig å finne venner
      som da ikke følger etter dem, mange har bedt med snakke med
      dem men når jeg gjør det så går det 1 dag og så blir alt som normalt
      Hva skal jeg gjøre?

    4. Hvilken videregående gikk du på?
      Likte du å vokse opp i Hokksund? Liker du byen..?
      Mange sier at det er et kjedelig og jævla høl.
      Ikke slemt ment altså. Liker bloggen din kjempegodt 🙂

    5. Hei! jeg er ei jente på 12-13 år, og har akkurat startet på ungdomsskolen… jeg har virkeli lyst å farge bryna mine, men jeg har veldig lyse bryn, så det kommer til å vise skikkeli godt.. når synest du jeg burde farge de? Elsker bloggen din!!

    6. Til anonym over meg: VIL være sammen for alltid. Om du først skal pirke på noe så få med deg hele setningen da. Det er forskjell på å si at de skal være sammen for alltid, og at de vil være sammen for alltid.

    7. hei, for en stund siden lagde du en storytime video. Kan du lage flere av de? syns den var så morsom!

    8. Kan du lage et innlegg med dine “favourites” fra Wish? Eller bare ting du synes er fint eller kunne tenkt deg fra den siden.

    9. Hei Stina!
      Jeg lurte på om hvor du fikser
      neglene dine?
      Eller eventuelt om du har noen tips
      til hvordan man kan fikse neglene
      fine og lange🙂
      Elsker bloggen din og deg💗💗

    10. Hei. Jeg lurte på hvorfor du vil ta botox når du blir godt voksen. Når man blir gammel skal man jo se at man har levd et liv! Elsker deg og bloggen

    11. Jeg lurte på om du kunne begynne med noe som heter “månedens favoritter” video, der du forteller litt hva som har vært favoritt genseren din foreksempel også viser du den frem:) hadde vært veldig gøy:)

    12. Hei! Jeg har sett at du er glad i eBay og kjøper en del derfra! Jeg vil også kjøpe ting fra eBay for det er så billig. Men saken er at siden jeg ikke har bankkort må foreldrene mine betale for det, og jeg betale dem i kontant. Men det som er problemet er at de er redd for alt bare er svindel. Så har du noen gode grunner til dem så dem tror på at det ikke er svindel??

    13. Hvilket YouTube nettverk er du med i nå? 😊 Og hvordan er dette nettverket ifht nordic screens? Vet at du har byttet, men ikke til hvilket! 😂

    14. Hei!
      Jeg lurer på hvor du bruker extensions fra nå for tiden? Og om du kan fortelle litt om tykkelse og kvalitet? 🙂

    15. Hei Stina! Elsker bloggen din du er superflink;)
      Jeg lurer på hva jeg skal gjøre siden jeg er ikke akkurat så glad i pokeman go og læreren min skal ha det i timen og sier at jeg MÅ spille det. Hva skal jeg skjøre og si til læreren min?
      Mvh Agnes

    16. Hei Stine! Eg må berre sei at du e heilt fantastisk! Eg ser på videoane dine kvar dag! Alle dinne jentetips har hjelpt meg masse😁 huset ditt e heilt fantastisk😄 eg blir aldri lei av å sjå den videoen❤
      Kor lenge har du og PF vøre sammen? (eg begynte å sjå videoane dine får nåken få mnd sio so eg e ikkje særleg oppdatert…)
      💕

    17. -Jeg bare lurer siden du bruker hvit våtkantliner? hvor for du kjøpt hvit liner hen, en bra en som anbefales:D ??
      -Når du bruker vipper,bruker du dem om igjen da?
      -kan vi snart ha en ny girltalk video
      Håper på svar stina^^

    18. Jeg lurer på om du har noen fashion advice!
      Jeg er ganske kort (158cm) men har noen ganske store hofter, men smal midje.
      Jeg sliter med å finne klær som passer kroppsformen min OG er pene på samme tid. (Spesielt bukser, fordi de er så smale i rumpe/hofte regionen).
      Jeg liker virkelig hvordan du kler deg og lurte på om du kanskje hadde noen tips/ butikker jeg kan gå i 🙂 <3
      Leser bloggen din nesten hver dag, du er et utrolig godt menneske med beina planta på jorda 😀 #respekt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg