Disse filmene bør du se i helgen!

Whoop whoop! Endelig fredagskveld! Her i huset betyr det taco og film, og avslapping på sofaen. Men, er det bare vi som alltid sliter med å finne en film å se på, eller sliter dere med det samme? Jeg aner ikke hvor mye tid vi har brukt på å se på alle mulige trailere og ende opp med å se en halvveis grei film.

Men noen ganger har vi virkelig hatt flaks, og funnet veldig bra filmer. Noen av de filmene tenkte jeg å dele med dere, så det blir litt enklere for dere å finne en film og se i kveld. 


 

Neighbors 2 – Har du sett den første neighbors, vil du definitivt ikke bli skuffet over oppfølgeren. I den første filmen har et voksent par nettopp flyttet sammen i et hus sammen med datteren sin, like etter flyttet en gjeng college studenter som fester 24/7 rett inn ved siden av. I oppfølgeren har paret nettopp solgt huset sitt, men har en periode der salget kan bli opphevet. Like etter at huset er solgt flytter en gjeng jente college studenter inn ved siden av, og det blir en krig for å få jentene bort så paret kan få solgt huset sitt. 

The big short – I 2008 opplevde vi en finanskrise som aldri før. Ikke engang de flinkeste og største innen økonomi kunne forutse at dette kom til å skje. Men noen få mennesker så hva som kom til å skje, og i denne filmen får vi se hvorfor hele økonomien i verden krasjet. 


Role models – To kompiser klarer å drite så på draget at de får samfunnstjeneste, og må være “storebrødre” til hver sin gutt. I denne filmen som blant annet Stifler fra American Pie er med i, får vi en god dose humor mens vi ser hvordan guttene klarer å være storebrødre. 

The do-over – Har du noensinne ønsket å starte livet helt på nytt? Vel, etter en 20 års reunion med high school klassemedlemmene sine, velger 2 menn å faktisk gjøre dette. De starter med helt nye identiteter og lever ut livet i Sør Amerika, helt til de finner ut hvem de faktisk stjal identitetene til. 

 

Har du noen filmer du vil anbefale?

21 kommentarer
    1. Fine filmtips du kommer med. Selv har jeg ikke sett noen av dem, så kanskje det blir en filmhelg på meg 🙂 Ønsker deg en riktig god helg!

    2. Jeg og en venn har bestilt 3 filmer som er en serie den første heter divergent den andre heter insurgent og den fjerde heter alegiant 12 års grense

    3. Suicide squad er den beste filmen jeg har sett❤️
      Den er ikke på Netflix eller Viaplay da men anbefabels på kino!

    4. “Safe haven” er kjempe bra. Det er kjempevanskelig og forklare hva den handler om fordi da kan jeg lett avsløre masse😂😁. Ønsker dere en super helg❤️

    5. hei❤liker du skrekkfilmer? det gjør jeg😉 jeg anbefaler disse filmene her: unborn, texas saw masacre, sier:

      Hei❤ liker du skrekk?❤ det gjør jeg😉 jeg vil anbefale disse filmene: unborn, texas saw masacre, wrong turn 6, the grudge, the gallows, conjuring 1&2, bite å mange flere….. ELSKER DEG❤

    6. så bra filmer 🙂
      anbefaler selv The dark knight, Are we there yet, You again, Big Momma, 10 ting jeg hater ved deg, og Marley and me <3 alle kan ses på netflix!

    7. De må sjekkes ut!
      – The perks of being a wallflower
      – The fundamentals of caring
      – The boy in the striped pajamas
      Veldig fine filmer med mye mening <3

    8. du har jo bare punkte innlegg og lister? Kan du ikke varriere de litt? Va fast leser, men bynner å bli litt lei når de 5 siste innleggene diner bare er forskjellige punkter, hvor du bare bytter tema. Du brukte å være så mye mer kreativ før!

    9. Du er så fin Stina, har nesten likt jogge tøy til deg. Du er mit idol❤️ Du er den fineste søteste, morsomste og den som har det ryddigste i walk in closete, jeg gjør som du jeg farge organiserer klæra mine. du er bare best Stina

    10. Så fin du er, Stina!
      For et par år siden lagde du en juleball-video med forslag til sminke og hår – nå som ny ballsesong nærmer seg, hadde det vært skikkelig kult om du kunne laget en ny en!:)

    11. Hei
      Suisuid squad (Kino)
      Daddy day care (Netflix)
      Mean girls 2 (Netflix)
      You again (Netflix)
      Modern family (serie)
      Elsker bloggen❤️😍😘

    12. Anbefaler disse filmene:
      Buried.
      Salt.
      Mr. & Mrs. Smith.
      It’s A Boy Girl Thing.
      Gone.
      Gone Girl.
      No Escape.
      10 Things I Hate About You.
      She’s The Man.
      The Ring.

    13. Anbefaler – The Fault In Our Stars 😇⭐
      Har ikke sett filmen selv men har hørt at det er en veldig bra film! Elsker boken og dør etter å se filmen 😘
      Elsker deg Stina! Du er best! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg