Totalt forskjellige søsken

I går hadde jeg en skikkelig sister-date! Søsteren min og jeg dro ut i Drammen på Anchas Bodegas for å spise tapas. Det er jo altfor sjeldent vi får vært med hverandre, bare vi to. Som regel når vi er med hverandre er det alltid både kjærester og barn med, men i går var det bare oss to, og det var skikkelig koselig!

Det er så rart med det å ha en søster som jeg har vokst opp med, fordi vi kjenner hverandre så utrolig godt, og vi har sett hverandre siden vi var bittesmå. Så alltid når vi er sammen blir det masse skravling om alt mellom himmel og jord, og en haug med latter.  

Hehe, en ting som er litt morsomt, er hvor ulike vi er. Både utseendet og personlighetene våre er totalt forskjellige. Men til tross for masse forskjelligheter er vi veldig gode søsken venninner, og det er jeg veldig glad for! 

I alle fall, i går dro vi på Anchas Bodegas som er en veldig populær tapas restaurant i Drammen, og jeg forstår veldig godt hvorfor. Til tross for at vi måtte vente typ 40 minutter før vi fikk et bord, var både kundeservicen og maten ekstremt bra. Er du i nærheten av Drammen en gang og har lyst på litt tapas, er dette et sted du bør teste ut! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fine søsteren min som nettopp har blitt helt blond! 

Nå er det straks tacokveld med gutten min, og jeg gleder meg skikkelig til å nyte fredagskvelden. Håper dere får en fin kveld! 

 

 

Følg meg på snapchat “stinablogg” for oppdateringer som ikke kommer på bloggen. 

15 kommentarer

Siste innlegg