Ukens spørsmål #122

Siden både du og Per Fredrik er offentlige personer, visste du hvem han var før du ble kjent med han og visste han hvem du var?
– Da vi møttes for første gang hadde jeg null peiling på norske youtubere, og trodde Per Fredrik var en skater eller noe da jeg så han. Der tok jeg feil! Hehe! Men jeg ble veldig glad da jeg så hva han drev med, og hvor flink han var! Per Fredrik hadde hørt at jeg drev med blogging, men på den tiden hadde ikke han så mye peiling på blogging, så det så han fint lite. Hehe! 

Lurer på hvordan du tar bilder av deg selv til bloggen ute? Du bruker sikkert kamerastativ og fjernkontroll, men hadde vært gøy å lese fordi. Er det ikke kleint om noen går forbi? Har vurdert det selv, men tør ikke! Hehe.
– Når jeg tar bilder til bloggen med kamerastativ og fjernkontroll passer jeg på å stå steder der det ikke er mange mennesker. Da kan det fort bli kleint. Haaaaater når folk går forbi og bare “Jassså, hva ere du driver med a????”. Og jeg bare står der og tenker, altså ser du ikke det? Uansett, skjønner godt at du tenker at det kan bli litt kleint. Men trikset er rett og slett å finne et sted der det enten ikke går forbi noen, eller et sted der folk gir litt blanke i hva du driver med, som i Oslo for eksempel. 

Pleier Per Fredrik å lese alle blogg innleggene dine?
– Ja, Per Fredrik er veldig flink til å lese alle innleggene mine, og følge litt med i bloggverdenen. Syns det er veldig koselig at han følger med, så jeg kan snakke om jobben min uten at han står der som et stort spørsmålstegn. 

 

Hvor har du kjøpt pcen din og kontor pulten din?? Og var det dyrt?
– Macen min fikk av Per Fredrik (herregud så snill han er!). Tror den koster rundt 20k eller noe i den duren. Pulten er fra IKEA så den er ganske billig! 

Synes du at folk som bruker tre – til fem år, gjerne mer på høyere utdanning, bare “kaster bort” tiden?
– Nei absolutt ikke. Hvis man vil jobbe i et yrke der man må ha høyere utdanning er man jo nødt til å ta høyere utdanning. Men for meg, hadde utdanning vært ganske bortkastet. Men dette kommer så ekstremt ann på hva man vil her i livet. 

 

Har du operert eller tatt noen form for botox ? Eller er du naturlig så pen?
– Takk som syns jeg er pen! Jeg har ikke tatt noe botox / restylane eller noe sånt, jeg har heller ikke operert meg. Er ikke imot operasjoner eller innsprøytninger, men så langt har jeg bare ikke syns det har vært noe for meg. Mulig jeg tar botox når jeg er 40 liksom. Men når man er 23 år er det totalt unødvendig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vurderer du/dere å kjøpe et feriehus i utlandet? Har hørt at dere har snakket en del om det i en video
– Tja, vi har lyst til det. Men det blir om mange år, når vi er litt eldre. Akkurat nå holder det i massevis med hus her i Sandefjord. 

 

Føler du at du har forandra deg etter du ble sammen med Per fredrik? føler du har blitt mer rocka, noe som er drit kult
– Hmm.. Jeg har ikke forandret meg noe spesielt egentlig. Jeg har alltid vært veldig rocka i stilen, og som person. Helt siden jeg var 12 har Marilyn Manson vært en storfavoritt liksom. Men jeg tørr nok å vise de mer rocka sidene av meg, etter at jeg ble sammen med Per Fredrik. 

 

Hvilke interiør/inspirasjonsbrukere følger du på Instagram?
– Jeg følger litt forskjellige. Blant annet @ma_house, @homebymatilde og @emilyanngemma (selv om det ikke er interiør, men hun har veldig kul stil så ville ha henne med). 

 

Hvor kjøpte du den bath bomben?
– Den har jeg kjøpt på Lush. De har alltid så sykt mye fine bath bombs! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Har du gått på sminkekurs eller noe? Fordi du er så flink!
– Hehe, hygggelig at du syns jeg er flink! Nei, jeg har ikke gått på noe sminkekurs. Jeg har rett og slett bare lært fra YouTube videoer, og mange år med å prøve og feile med sminke. 

Jeg lurer på hva du gjør alle de timene du jobber?
– Det varierer fra dag til dag. Men som regel tar jeg bilder, skriver innlegg, gjør research til nye innlegg, filmer inn videoer, redigerer videoer, redigerer bilder, oppdaterer sosiale medier, svarer på mailer, jobber med annonsører, osv. Det er veldig mye forskjellige egentlig. Men veldig gøy og spennende! 

 

Hva skjedde med hunden din?
– Jeg har ikke hatt noe hund på mange år. Men du mener du kanskje de border collie hundene som har vært på bloggen min? De er pappa sine. 


 

Hvor mye er du og PF sammen i løpet av en dag? Hvordan deler dere på husvask, hagearbeid, rydding, matlagning osv?
– Vi står alltid opp sammen og spiser frokost mens vi ser på noen av favorittprogrammene våre. Midt på dagen når vi skal spise lunsj er vi også med hverandre, og på kvelden er vi med hverandre. Vi ser hverandre også mye her og der i løpet av dagen. Så totalt er vi nok mye med hverandre, og siden vi begge jobber hjemmefra fungerer det veldig bra med jobbene våre. 

Når det kommer til husvask, rydding og matlaging er dette noe vi deler på å gjøre. Så det gjør vi når vi rekker i løpet av dagen. Vi har hushjelp som gjør all den store husvasken. Så det er bare småtingene vi trenger å gjøre selv. Når det kommer til hagearbeid er det jeg som gjør det meste av det, siden jeg liker å holde på med blomstene. Per Fredrik hjelper selvfølgelig om jeg spør, men det er sjeldent det er noe mer å gjøre enn å bare vanne over blomstene. Hehe! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

 

60 kommentarer
    1. Hei, elsker bloggen din😊 jeg så at nikkietoturials har laget en video der hun sminker seg uten speil, kan du og gjøre det? Hadde vært sykt gøy😊
      Du er en av mine forbilder, stå på Stina du er rå❤️

    2. Kan du lage en video der du tar på sminke hvis du skal på bryllup? ELSKER BLOGGEN DIN😍DU ER VELDIG FLINK

    3. Jeg lurer på hvor mye penger som går til faste utgifter i måneden? Lån til hus og bil, mat, strøm osv 🙂 Deler dere 50/50? 🙂

    4. Kan du ha en video der du leser opp hat kommentarer igjen?
      Elsker foresten både bloggen og youtube kanalen din❤️

    5. Hei! Hvem blader leser du? Hvem er yndlingsbladene dine lzm? Kjøper du det hver gang det kommer nytt nummer ut av det?

    6. Eg lurte på om Per Fredrik en gang kunne skrive ett innlegg her. Sånn at han på en måte kunne se hvordan det er å blogge. Det kunne vert gøy. <3

    7. Hvilket kameraer, stativer og slikt bruker du når du tar bilder? Også lurer jeg på hvor du tar antrekkesbilder når det er kjempekaldt ute om vinteren? Elsker bloggen din Stina✊🏻

    8. Hvor er den rosa morgenkåpen din fra? Syns den er skikkelig fin!(vet du har sagt hvor den er fra før, men husker det ikke)

    9. Hei 🙂 Kan du være så snill å svare på spørsmålene i kommentarfeltet i tillegg til å ha ukens spørsmål? Ser at ikke alle spørsmålene kommer med der, og er så kjedelig og ikke få svar på det man lurer på, og at man må spørre flere ganger i håp om at det kommer med i neste ukens spørsmål 😛 Jeg lurer på hvor den juicemaskinen din er kjøpt? Vet den er fra Philips, men jeg finner den ikke i hvit noe sted 🙁 Ha en fin uke, og fortsett med den gode bloggingen 🙂

    10. Kunne du og per Fredrik ha begynt å lagd litt mat vidoer? Sånn mat som er sunn eller favoritt maten deres eller noe? Eller du kan lage alene, Hadde vært syyykt glyt å se

    11. Hvilket kamera bruker du når du vlogger? Å hvilket kamera bruker du når du tar bilder med fjernkontrollen? Å hvor kjøper du en sånn fjernkontroll?

    12. Har du mange venner som du pleier å være med, altså at dere er en gjeng som går på fester ogsånnt? Eller har du noen få venner?

    13. Hei
      Jeg elsker bloggen din og deg, du er
      Mitt forbilde.
      Jeg bare lurte på hvordan det er å
      Være blogger? Og hvor gammel du var da
      Du begynte ned bloggen din?? 🙂

    14. Jeg lurte på om du kunne ha en oppdatert whats on my phone video. En der du viser alle mappene og hvordan du organiserer appene og sånn:)
      Jeg ELSKER bloggen din og deg! Du er mitt største forbildet<3<3

    15. Hei! Lurer på hvor mye MacBooken din kostet. Vurderer og kjøpe mac selv, men er det noe du synes er negativt med den? Noe du synes burde endres?

    16. Nå er ikke høyere utdanning kun en vei å gå får å få en bestemt jobb, men for å utvikle sitt eget potensiale og få mer kunnskap. Bare det å kunne skrive akademisk er en kunst, og man kan lett lese gjennom forskjellige tester/artikler og se om personen har gått høyere utdanning eller ikke.

    17. Hei, jeg lurte på hvor du hadde kjøpt de hvite organiserings-greiene du har i den store ALEX-seksjonen, der du sortere meste av sminken din?

    18. Er foreldrene dine skilt siden du sa at hundene var faren din sine?
      Har du og PF. 1 etasjer hus siden det ikke var noen 2. Etasje i hose touren din?

    19. Jeg så på youtubekanalen din at du hadde laget en video nå i sommer, som ikke ble lagt ut på bloggen (der du barberer leggene). Jeg lurer på hvorfor?

    20. Dette er til ukens spørsmål:
      Du laget en video for en stund siden om tannbleking. Er det noe du anbefaler for barn? Er tretten og har veldig lyst til å bleke tennene

    21. Dette er noe jeg jeg har lurt på en liten stund, håper du kan ta det med til neste spørsmålsrunde! (jeg håper ikke du tar dette vondt ment, for det er virkelig ikke slik jeg mener det, er bare nysgjerrig!) har du tenkt på at det hadde vært nok med å bare blogge en gang om dagen, istedenfor flere ganger hver dag? De fleste bloggerne på topplisten gjør jo det. Tenker også at da hadde du fått mer fri og du hadde sikkert fortsatt hatt like mange lesere. har du noensinne vurdert å bare begynne å blogge en gang daglig? jeg synes du er kjempeflink tilå blogge, altså! det virker som at du legger masse jobb inn i hvert innlegg:)

    22. Hvor mye koster hushjelpen? Kan du snbefale hvordan vi bør øve til prøver osv sliter som bare det? Du er sååå utrolig vakker ser veldig opp til deg

    23. Jeg lurer også på i forhold til når du tar bilder av deg selv med kamera og stativ, hvordan klarer du få dem så fine? Jeg får det liksom ikke til! 🙁 hvordan setter du kameraet osv, hadde vært gøy om du lagde et egen innlegg om det!

    24. Hva synes du om vegetarianere/veganere? Hadde vert så bra om du kunne laget et eget innlegg om det, om dine meninger inne det, og har du noen gang prøvd det/ vil prøve det?

    25. Tror du at du kan ha en sånn tilbakeblikk video hvor du ser på gamle blogginnlegg og gamle YouTube-videoer?<3

    26. Hei Stina! Jeg elsket den videoen din som het:boyfriend dpes my makeup! Tror du du kan lage en video som heter: I do my boyfriends makeup? Elsker deg

    27. Hei, har du noen tips om bra sminkeprodukter for oss som er litt yngre og ikke bruker så mye sminke? Og hvilke vipper/vippelim anbefaler du? PS: liker bloggen din kjempegodt!!!

    28. Har sett at du hadde to Louis vuitton vesker før hvorfor bruker du ikke de lenger syntes btw at fargen på Michael kors veska de er helt ja har ikke ord den er så fin!

    29. Hei. Jeg lurer på om hvor du bor i Sandefjord og bor du i nerme en camping plass i Sandefjord? Hvist det så kan du si meg hva den heter? PS elsker bloggen din!❤️❤️❤️

    30. Hei,Stina jeg har et tips til at det normle, håret ditt kan gro fortere kjøp cokosa kokosnøtt olje på sunnkost eller andre helse butikke.Du må masere det inn i hodebunnen og resten av håret i 5-10min du må hadet i håret minst 1 time skyll godt ut i dusjen.(Har det selv funker)
      HilseMaria Elise

    31. hei, jeg lute på hvilket programeringsprogram du bruker? har tenkt til og starte en youtubekanal og trenger tips!

    32. Hei💜 Jeg lurer på hva du syntes om at fanbrukere tagger deg?❤️ Liksom, når de legger ut editer osv. Du kommer kanskje ikke til å svare, men… Jeg vil ikke tagge deg i alle bildene mine, om du ikke liker det😬💕 kan jo hende du syntes det blir for mye spam osv.❤️ Som jeg skjønner❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg