Slik så stuen ut før vi flyttet inn!

Nå er det litt over 3 måneder siden vi overtok huset, og ekstremt mye har skjedd siden den gang. Nå som stua endelig er helt ferdig, tenkte jeg å vise dere litt før og etterbilder av hele stua. Før bildene er de som var i finn annonsen, så møblene var de tidligere eierne sine. 

I stua ser ting veldig annerledes ut nå enn hva de gjorde før. Noen av endringene vi har gjort er å bytte hele gulvet, dette ga stua en helt ny look og det ble mye mer lyst og i den stilen jeg personlig liker. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har også byttet ut hele kjøkkeninnredningen, med en hvit innredning. Skal vise dere før og etter bilder av kjøkkenet etterhvert når det er 100% ferdig! Vi har også skiftet ut ovnen som stod igjen fra før av, med en hvit og svart ny ovn som passer inn i vår stil. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så som dere ser er det virkelig en stor forskjell i hele stua. Vi har også gått for hvite møbler som gjør rommet mer åpent, og så langt har vi ikke hengt noe opp på veggene. Mulig det kommer etterhvert, men det tar vi veldig som det kommer. 

Å gjøre alle disse endringene har tatt mye tid og ikke minst penger. Bare oppussingen alene tok over en måned. Å kjøpe et hus og innrede det selv har vært en utrolig spennende og fin prosess, og jeg er veldig glad for at kjæresten min og jeg var enige om alle tingene når det kom til interiør, så det ble slik vi ville ha det. De fleste av møblene er fra IKEA, rett og slett fordi det er så enkelt og greit å handle der. Men om du skulle lure på hvor noe er fra, er det bare å spørre i kommentarfeltet, så skal jeg svare så godt jeg kan! 

Stor forskjell eller hva?

48 kommentarer
    1. Photoshopper du bildene dine? Eller hva har du gjort med bilde nummer: 4? Ser tydelig at noe er gjort her..:)

    2. Wow! Det var voldsomt stor forskjell, og det ser jo så mye større ut nå 🙂 Fint dere har fått det 🙂 Kos dere videre med huset! 🙂

    3. Er det bare meg, eller var dette veldig hulter til bulter? Jeg skjønner ikke hvilken av bildene som er “nå” og “før” skulle stått under bildene elns.

    4. Du vet di stolene i vinduet,hvor er de fra?De var veldig fine og gjorde et lite prikk over “i”😊Jeg begynner på ungdomsskolen om en uke😱gruer meg veldig😂Kan du lage en brynsvideo igjen?

    5. Personlig så syntes jeg at det var mer personlig og hjemmekoslig før. Nå er det upersonlig og litt kaldt og fremmed😂 haha, men det er jo stilen nå for tiden da

    6. Litt enig med de over her, det ser litt tomt ut! Spesielt uten noe på veggene. Liker en god blanding av stilen som var, og stilen dere har nå. Men det viktigste er at dere er fornøyd da, dere som skal bo der

    7. Hei Stina. Jeg har aldri sagt dette før men jeg har alltid tenkt på det.
      jeg er veldig stolt av deg og bloggen din!
      Du har alltid stått opp tidlig om morgenen og jobbet hardt til kvelds! Du er min favoritt blogger.
      Tommel opp for deg og bloggen din 🙂
      Og jeg er veldig stolt på hva du har fått til, gjort og skapt.
      Hilsen louise på 11 år

    8. Kan du plis lage en ny girltalk video?💜 Gjerne en som handler om hvordan det er å begynne på ungdomskolen og hvordan det er å bli delt, få nye venner ,drama,gutter osv?

    9. Åååååå såååå fint det ble. De som har budd i det huset hadde det veldig hulter til bulter. Men du har så fin stil og det ser mye renere, større og ikke minst finare.

    10. Heihei Stina😍så fint huset deres har blitt, dere har vært så
      effektive! Så fin smak du har og vakre planter,hehe. Little
      på om du kunne lage en morgen rutine video i det nye
      huset. Der hvor Pellek og du kan vise litt av hvordan morningen
      deres er?:) hadde vært koselig å se på❤️
      Klem >

    11. Så lyst å fint! Likte mye bedre hvordan det ser ut nå. Uten om at det ser veldig lite personlig ut. De forrige eierene hadde mer klart å fått det til å bli eget. Selv om det så litt rotete ut med så mangen ting. Så synes jeg dere har litt lite ting, men kommer vel etterhvert. Å bilder eller noen hyller på veggene hadde gjort seg hos dere, men er bare min mening.:)

    12. Du burde iallefall ha gardiner, gulvteppe og bilder for å gjøre huset litt mere komplett det ser litt uferdig ut men ellers veldig fint

    13. Var det gamle kjøkkenet ekte eikekjøkken? Altså heleik? :O vi har heleik i huset og dette kjøkkenet kostet over 200.000,- hvis det faktisk var eikekjøkken, var det ganske dumt å bytte det til et “billig” ikeakjøkken. Eik holder seg like pent uansett bor gammelt det blir, og det er vanlig å bytte med tiden til helintegrerte hvitevarer.

    14. Jeg synes at huset har blitt veldig lyst og åpent, men veldig tomt og upersonlig, Det er liksom grått gulv, grå vegger, hvit sofa og bord, og grå stoler. Noe jeg synes du burde gjøre er å kanskje ha et skap ved spisebordet hvor du kan ha vinglass og finere tallerkner og bestikk, og noen bilder på veggene, og ikke da en en rosa neglelakk, men noe som faktisk betyr noe. Og gardiner.
      Men…. nå skal jeg ikke blande meg. Det er deres hus og deres stil.
      Jeg synes i alle fall at de som bodde der før hadde mere personlighet og varme i hjemmet sitt. Bare se på forskjellen på bildene over og under hverandre! Det ene har et varmt utrykk mens det andre har et veldig kaldt utrykk.
      No hate! Du er en flink blogger og youtuber.Stå på! Håper du og pellek har det fint sammen. (Som jeg regner med at dere har, haha)

    15. haha det var jo mye finere før! sånn som det ser ut nå så ville ikke jeg trivdes hvertfall. Hahah er jo bare kjedelig støff fra vår gode kjede ikea:))

    16. Jeg synes at sånn som huset så ut før var det mer innredet, men jeg vet at dere skal ta opp bilder og sånn. Så da ser det litt mer fylt inn. Jeg synes at dere kanskje kunne ha en lenestol eller en ekstra behagelig stol ved siden av sofaen til venstre. Og en kommode og et speil eller noe sånt! Veldig fint hus forresten!

    17. enig med en noen av de opp her, synes det var veldig fint og koselig slik det var før, men nå så det veldig tomt ut? Jaja, hvis dere liker det slikt er det jo bra for dere, men jeg personlig likte det bedre før!
      digger bloggen din!

    18. Syntes kanskje det ser ut som om et jenterom, bare i hele huset. Vet ikke helt om den skandinaviske, minimalistiske stilen ble helt gjennomført. Men det kommer seg vel med tiden

    19. Synes faktisk det så koseligere ut før. Nå virker det bare veldig åpent, kaldt og uferdig, veldig lite hjemmekoselig. Dere burde få inn mer farger, tepper og bilder på veggene.

    20. Nydelig!! Stuen er så mye finere etter min smak nå! Før var det så masse at det nesten ble rotete, haha!

    21. Jeg må være ærlig å si at det var litt koseligere før altså:-) Det blir litt mye hvitt som igjen blir for sterilt etter min smak. Mye mer lunt og hjemmekoselig før. Men man har jo ulik stil og smak:-) Gardiner og tepper gjør susen!

    22. Ser ut til at dere har fått det veldig fint, ser mye åpnere, lettere og lysere ut med lyse nøytrale møbler.. Men synes det ser litt lite personlig ut når det ikke er noen bilder osv, men dette er smak og behag:) utrolig fint, og veldig stor forskjell.

    23. Personlig synes jeg stilen som var før var utrolig koselig. Jeg ville faktisk hatt huset mitt sånn, hvis det var stort nok, og pengene strakk til. Sånn dere har det nå hadde jeg ikke trivdes i. Virker tomt og kaldt.

    24. Kjempefint hus dere har fått! Blir mer gjennomført ved å sette et personlig preg i huset, slik at det ikke blir så “kaldt” som flere har nevnt. Men er uansett kjempefint, stilen er smashing <3

    25. Hei 🙂
      Kan du vær så snill fortelle meg hvor dere har kjøpt gulvet? Er det parkett eller laminatgulv? Hva heter fargen osv? 🙂 vi skal pusse opp nå og eg elska gulvet ditt!
      Mvh Ida 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg