Slik skal jeg bli sunn igjen

/ reklamelink

Etter en sommer med litt for mye usunn mat, er jeg virkelig klar for å komme inn i sunnere vaner igjen. Da jeg var i Østerrike ble jeg helt hekta på juicing, og i dag har jeg vært ute og kjøpt en egen juicemaskin.

Å juice er jo genialt for å få meg nok grønnsaker og frukt, også er det jo ekstremt godt! Herregud, det smaker 100x bedre enn brus og ferdig smoothies man kjøper på butikken, også er det jo mye sunnere også. 

Jeg testet ut en oppskrift med en gang jeg kom hjem, for å sjekke hvordan maskinen fungerte. Og jeg må bare si WOW, den lagde virkelig juicen på 1-2-3, og enda fortere enn det også. Det var bare å slenge oppi grønnsakene og frukten i toppen av den, og før jeg visste ordet av det var det masse juice i beholderen. Genialt.

Ingen tvil om at dette kommer til å bli min faste midt-på-dagen sunnkos. Dette er jo perfekt som etter skolen / jobben måltid, så fremover kommer jeg til å teste ut forskjellige oppskrifter og dele de med dere! 


 

Var også mye lettere å gjøre den rent enn hva jeg hadde trodd. Har hørt at mange sliter veldig med å gjøre rent sine, og står gjerne i 20 min etterpå. Den her tok det maks 2 minutter å gjøre helt ren. Helt fantastisk! 

Fant forresten maskinen på nett også, om noen av dere vil slenge dere på og bli sunne sammen! Dette er en litt mindre versjon, men den er en del billigere, så stor tommel opp for det! Du finner den HER

 

Har du testet ut juicing før?

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

13 kommentarer

Siste innlegg