Fantstisk bra restaurant i Østerrike

Nå har Per Fredrik og jeg nettopp vært på en utrolig bra restaurant og spist middag. Takket være tripadvisor er det mulig å finne noe annet enn turist feller av noen restauranter. Så langt inn i en sidegate på et merkelig sted lå det en veldig bra restaurant som het Mini. Passer bra for meg. Haha!

En ting som jeg også har lagt merke til er at flere av restaurantene har veldig koselig bakgårder. Og denne var intet unntak!

 

Vi koste oss med en 3 retters med utrolig deilig vin. Vinen var 14% og litt for god så jeg drakk litt for mye på en gang, så da ble det tidenes fnisete middag. Men sånn er bare koselig da!

Jeg er jo veldig glad i and så det ble andebryst med risotto på meg, og oksekinn på Per Fredrik. Og ja, du leste riktig. Kinn fra okse. Fra ansiktet liksom. Haha. Men det var utrolig godt da!

7 kommentarer

Siste innlegg