Advarsel om negler!

Nå skal jeg straks sette meg inn i bilen og kjøre til Oslo. I dag skal jeg fikse på vipper og negler. Herregud så deilig det skal bli å få fikset på neglene mine. De har virkelig ikke vært on fleek på flere uker. Fordi det har vært så mange på ferie har jeg ikke funnet noen steder å ta refill, så flere av de har nesten knekt av.

Og for et par dager siden knakk den ene rett av, og for å si det sånn; det er en grunn til at de bruker det å rive av neglene til noen som en tortur metode. Fordi det gjorde ekstremt vondt. Så aldri igjen om jeg går et sekund over 3 uker før jeg tar refill på neglene, for det var virkelig vondt! Den rev av så mye av min egen negl at jeg ikke kan sette på ny i dag, men jeg må gå med plaster i et par uker fordi det er masse åpen hud.

Nei, uff. Nok auchie neglesnakk her. Var bare en liten advarsel til dere som får beskjed av negleteknikkeren at det går heeelt fint å gå 5 uker uten å ta refill fordi det er ferie. 

Men, uansett. Nå skal jeg inn og gi Per Fredrik et stort kyss før jeg drar. Så nå må jeg nesten runde av her! 

11 kommentarer
    1. Hva med å dine naturlige negler å lakk ? Ser ikke vitsen med sånne klo negler 😂😂 men thats me.. Nydelig er du Stina 👍

    2. Hei. Jeg har hatt sånne negler. Synes det er veldig uhygienisk. Umulig å holde rene. Det tok 6 måneder før mine ble “friske” igjen etter at jeg fjernet dem. Men, men det er jo på en måte fint. Ha en god dag

    3. Stakker deg som mista en del av din egen negl. Det hører kjempe vondt ut, men god bedring med den vonde negl!<3

    4. Det høres ikke så godt ut du stakkars deg😬Hils kjeresten din fra meg da👍🏻❤️❤️Søte deg hade da

    5. Hei!
      Jeg var i utlandet for et par uker siden og tok akrylnegler. Har ingen plan om å ta det på nytt, da det kun var for å prøve det en gang! Tenkte aldri at det kom til å bli et problem når de skulle av igjen.. Vil de ikke falle av naturlig? Hvordan kan jeg ta de av uten at det vil gjøre vondt? Håper på svar, ble ganske nervøs nå😳

    6. Ref. tidligere kommentar. det skal sies at jeg hadde gel negler. Er forskjellen stor? Jeg tror det var gel som ødela neglene mine. Takknemlig for svar

    7. Åååååååh, I feel you!! Det samme skjedde med meg for et par dager siden, og det gjorde så siiiiiinnsykt vondt!! Det begynte jo å blø en god del også, i tillegg til en bankende smerte som faktisk enda ikke er borte! Så her går jeg også rundt med plaster nå og sikkert en god stund fremover. God bedring om man sier det til negler, haha!

    8. Den gangen jeg hadde sånne negler gikk jeg fem uker uten refil. Hadde ikke på vilkår gått hver tredje uke, det er for dyrt. Men nå syns jo jeg til slutt det var for dyrt med slike negler i det hele tatt da, og jeg er ganske sikker på at du har bedre økonomi enn meg. Men hvertfall, det er nok stor forskjell på hvor ofte man må fylle, ettersom hvor fort sine egne negler vokser, og hvor flink man er selv til å file ned på lengden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg