Slapp såvidt forbi sikkerhetskontrollen!

Nå sitter Per Fredrik og jeg på Gardermoen, og venter på å gå ombord på flyet. Flyet våres går ikke før om 45 min, så vi har enda ganske god tid. Standard meg å alltid være ekstremt tidlig ute. Altså, vi var her nesten 3 timer før flyet gikk.. Jadda. Men det er jo det vanlige det. Jeg er alltid kleint tidlig ute. Men vi får i alle fall drukket et par øl, noen vinglass og spist masse god mat. Så et pluss er det i alle fall!

Men, enda morsommere er det når vi skulle igjennom sikkerhetskontrollen og Per Fredrik ble stoppet. Tror dere ikke han ropte høyt ut “Håper ikke de finner kokainen min!”. Haha, holdt på å dø av latter. Samtidig som jeg ble litt redd for at vi ikke fikk dra. Heldigvis gikk det bra, og de skulle bare sjekke for sprengstoff. Så der gikk vi trygt igjennom! (PS; Ingen av oss hverken bruker eller smugler kokain, hahah). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men, vi gleder oss veldig til å reise til Roma. Kjenner det skal bli veldig deilig å se noe annet enn kun Norge. Nye inntrykk og opplevelser blir virkelig ikke feil nå! Skal lese ordentlig igjennom alle de spennende forslagene dere ga med, på flyet, så er jeg helt klar for noen fine dager med masse opplevelser! 

17 kommentarer
    1. Hehe får like vondt i magen hver gang jeg blir stoppet for sjekk i kontrollen ;p enda jeg har gått gjennom der 1000000 ganger og vet jeg ikke har med noe ulovlig ;p Uff.. Håper dere får en fin ferie 🙂

    2. Hei Stina. Morsomt det med kokain greia. Lo meg ihjel når jeg leste det. Jeg håper virkelig at dere koser dere på turen deres. Opplev noe nytt og ha det hyggelig. Glad i dere begge. #StelleK<3

    3. Hei Stina, eg lurte på om du kunne lage eit meir utdjupande innlegg om neglene dine og hvor ofte man må fikse de, hvor lenge de holder seg fine, hvordan man fjerner de osv.?

    4. Hei Stina 🌼🌼
      Kan du lage ein innkjøps-video på
      onsdag. Ting du har kjøpt i Roma.
      Håper du får det til. Gleder meg😊
      Hilsen Julie🌼🌼

    5. Hehe, det samme skjedde med onkelen min en gang, men han måtte bli tatt inn på et eget rom for full kroppssjekk, i alle kriker og kroker, for å si det sånn..
      Så bra at PF slapp unna det! 😉

    6. Haha, ler av den lille sikkerthetskontroll- opplevelsen deres! Kunne vært oss det der 😛 Jeg håper dere får en veldig fin tur, og koser dere masse <3 Gleder meg til oppdateringer 😀

    7. Jeg så dere på flyplassen!! Jeg ble helt starstruck!! Jeg ville så gjerne gå bort og jeg angrer så VELDIG!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg