Gjør meg klar til Roma!

Nå er jeg midt oppe i et pakkekaos! Holder på å pakke til Per Fredrik og jeg reiser til Roma i morgen. Så her må det pakkes masse klær! Syns alltid det er så vanskelig å pakke når man skal til et nytt sted. Spesielt nå som vi skal gå veldig mye rundt for å se på ting. Jeg vil jo ha fine klær, men samtidig må det jo også være praktisk siden vi skal gå så mye rundt. Så 15 par med høye hæler blir ikke akkurat pakket med. Men 15 kjoler blir det! Haha!

Klarer liksom aldri å pakke sånn at jeg har valgte antrekk til de forskjellige dagene. Slenger heller masse klær ned i kofferten, også setter jeg sammen antrekkene når jeg er der nede. Vet jo at alle anbefalinger er at man skal sette sammen antrekkene på forhånd. Men det får jeg helt panikk av jeg altså!

Tenkte forresten jeg kunne lage et innlegg med noen pakketips til dere senere i dag. Hva tenker dere om det?

27 kommentarer
    1. Ja, gjør det☺️ Jeg har selv aldri dratt til Roma, men det er
      helt sikkert fint!❤️ Dere må kose dere masse!😍
      Hilsen en som leser på bloggen din hele tiden
      og som ønsker deg alltid det beste‼️❤️

    2. Hei! Hva kostet den jumpsuiten fra eBay? Dere må se det skjeve tårnet i pisa😉 Pakke tips høres fint ut👌👍

    3. Det blir kjempekult med pakketips. Du har en fantastisk blogg som eg lærer mye av. Den er ekte og du er også veldig ekte og ikke bitchi.

    4. Et tips er å ta med noen litt mer dekkende klær også selv om det er varmt.
      Var en av bygningene vi ville se vi ikke kom inn i, fordi jeg hadde shorts og singlet 🙂

    5. Pakketips: Hvis du har mulighet for å vaske klærne dine mens du er der, så lønner det seg å ikke ta med så veldig mye klær. Ett annet tips er å ha en pose med seg, som man kan legge skittentøy i. ^^ Man shopper jo gjerne en del når man er på ferie, så er vel heller ikke så lurt å fylle opp kofferten. 😛
      Ha en kjempe fin tur Stina! Tror du at du kunne laget en vlogg, mens dere er der? <3

    6. Det hadde vært bra! Jeg synes sånne videoer er gøy å se på:-) jeg skal til Hellas om noen uker så da kunne jeg trengt noe tips!<3

    7. Hei Stina! I påsken var jeg i Roma, og der er vakkert der! Jeg vil anbefale og se Pantheon- det er helt magisk! Hvis du står ved utgangen til Panheon ser du opp på et hotell som heter Abergo Abruzzi. Om du står ved innganden der kan du gå til venstre, der er en deilig issjappe! Du bør smake på snickers-is. Roma er den fineste byen i verden! (Unnskyld for at jeg ikke husker hva issjappen heter..)

    8. Du burde pakke gode sko til å gå i, helst noen gode joggesko. Også noe å dekke skuldrene med siden man ikke kommer inn i enkelte bygninger hvis man har bare skuldre:)

    9. Jeg vil veldig gjerne ha pakketips! Jeg skal til Danmark og Sverige i ca 2 uker tilsammen. Vi reiser den 18. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal pakke

    10. Bli vel litt shopping dær nede også så ikke stress me korsn klea du ska ha me 😉
      Æ va nættopp i Miami og Orlando sjøl, og hadde då me mæ klea førr 1 uka og satsa på å handle klea dær førr uke nr. 2.. og det funka heilt fint 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg