Hverdagslykke for meg er

Ah, jeg har virkelig verdens skjønneste kjæreste. I går kveld kom Per Fredrik hjem fra butikken og hadde kjøpt inn masse forskjellige oster, jordbær og vin så vi kunne kose oss på kvelden ute på verandaen. Altså, det kaller vi hverdagsglede det! Er det en ting som jeg syns er så deilig så er det bare å ta et glass vin sammen når vi er ferdig med å jobbe. Ekstra koselig er det når vi kan spise litt forskjellige oster mens vi ser ut mot havet. Ah, herlig!

Vi prøvde litt forskjellige oster, men min favoritt ble definitvt Manchego. Den var litt mer mild i smaken, samtidig som den var spennende! Den passet også perfekt sammen med rødvinen. 

Nå skal jeg straks ta kvelden. Kjenner det skal bli deilig nå! Har dere forresten lagt merke til at jeg har begynt å blogge 3x ganger om dagen, istedenfor 2x om dagen? Nå som jeg endelig ikke trenger å pendle så mye, har jeg mye mer tid jeg kan bruke på bloggen. Så da har jeg som mål å legge ut innlegg 3x hver dag fremover. Bortsett fra på fredager og lørdager. Da blir det 2, siden det er “helg”. Hehe! 
 

12 kommentarer

Siste innlegg