DIY: Slik kan du lage din egen highlighter!

Den siste tiden har jeg fått helt dilla på å bruke highlighter. Det får virkelig kinnene og under brynene til å poppe frem litt ekstra. Men ofte syns jeg det er vanskelig å finne en highlighter som virkelig popper frem, og gir den ekstra gløden. Derfor har jeg prøvd meg litt frem på egenhånd, og funnet ut en veldig enkel og genial måte for å akkurat den fargen og shimmeren jeg ønsker. 


 

Det eneste du trenger er litt fuktighetskrem og en øyenskygge i den fargen du ønsker å ha highlighteren. Skal du på fest eller bare vil at det skal poppe ekstra frem, er hvit med shimmer i, perfekt. Hvis du vil ha en litt mer tonet ned kan du ta en lys nude med shimmer i. 

Slik gjør du: Skrap av litt øyenskygge og lett det på en plate. Deretter tar du bittelitt krem som du blander sammen med øyenskyggen du har skrapt av. Bland dette godt til det ikke er noen klumper igjen. 

Deretter er det bare å påføre der du ønsker å bruke. Jeg highlighter som regel på nesetippen, under ytterste delen av øyenbrynet og på toppen av kinnbena. 

 …og slik blir resultatet! Nice and glowy! 

Bruker du highlighter?

 

PS: Følg meg gjerne på facebook for å få oppdateringer hver gang jeg legger ut nye blogginnlegg.
Trykk HER for å følge!

13 kommentarer

Siste innlegg