Kanskje det er en del av å bli voksen?

Helt siden jeg flyttet for meg selv, har jeg virkelig fått opp øynene for de små gledene i livet. Kanskje det er en del av å bli voksen? Midt oppi alt kaoset av voksenting som å jobbe heltid, betale regninger, handle inn mat og vaske leiligheten er det noen gleder jeg setter ekstra stor pris på. Som det å kjøpe inn blomster, og pynte i den nyvaskede leiligheten med blomster. Det gir en slags glede som ikke kan beskrives. Men det er som en liten varm følelse. 

Siden jeg jobber for meg selv har jeg egentlig aldri hverken helg eller ferie. Men fordi jeg liker å gjøre litt forskjell på helg og hverdag, gjør jeg noen småting. Som at jeg kun spiser godteri på lørdager. Da er det bare å gomle i meg litt smågodt. I tillegg pleier jeg alltid å rydde og vaske leiligheten skikkelig så den er helt shinet for helgen.

Men den ene tingen jeg alltid prøver å gjøre, er at jeg handler inn blomster for helgen. Gjerne en bukett med lyserosa roser, eller en bukett pioner. Det gir liksom den ekstra piffen på at det er helg. Er dere ikke enige? Kanskje noen av dere som har samme “tradisjon”?

Foto: Line


 

Uansett, håper dere får en helt fantastisk helg. Husk å nyte det fantastiske været som er ute nå! For plutselige begynner det å regne igjen!

10 kommentarer
    1. Jeg gleder meg virkelig til å flytte ut, og gjøre akurat som det du gjør nå, Stina. Jeg er bare 13 år da, så kansje litt tidlig å tenke sånn, hehe.

    2. STINA!!! jeg har noe inspirasjon til deg som du må kjekke ut. Det er Celina Karina som har en studio tour. Det er et studio som er et “sminke rom” og kontor da. Jeg er forelsket i det. Jeg tenker det er bra inspirasjon til kontore/sminke rom. ELSKER deg og bloggen din <3

    3. Det er veldig koselig med blomster 🙂 ofte så kommer moren min hjem med blomster. Er utrolig deilig ute nå, sitter ute og nyter varmen men sitter også litt i skyggen da jeg for kort tid siden ble operert og såret/arret ikke kan få noe sol på seg på et halvt år. Veldig kjedelig, men går greit.

    4. Jeg vet ikke hvorfor, men det var noe med dette innlegget som fikk meg til å tenke på en typisk klisjéromantisk 90-tallsfilm med Meg Ryan i hovedrollen, og derfor leste jeg hele innlegget med hennes stemme i hodet.
      Er det rart?
      …Å herregud, nå har jeg blitt som Meg Ryan også! Jælp! Haha x-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg