Kall meg gjerne paranoid, men..

I helgen var det som mange av dere har fått med dere, terrorvarsel i Stockholm. Ekstremt skummelt å tenke på at nabolandet våres kan være et mål for terrorister. Per Fredrik og jeg skulle egentlig til Stockholm, siden United Screens hadde sommerfest. Men på grunn av terrorvarselen turte jeg rett og slett ikke å dra. Kall meg gjerne paranoid, men jeg tar heller litt for mange forhåndsregler enn for få. 

Men, uansett over til noe mer koselig. Siden vi ikke fikk dratt til Stockholm, dro vi heller ut og spiste litt god mat her i Oslo. Vi testet en helt ny restaurant som ingen av oss har vært på før. Men den hadde visst Michelin stjerne og var fransk, så det lød jo bra! 

Til forrett ble det fransk løksuppe og biff tartar. Jeg elsker jo tartar både når det kommer til biff og laks, så den passet meg veldig bra! Til middag ble det and på meg, og piggvar på Per Fredrik. Der fikk jeg flaks, men pf hadde ikke like flaks. Det er faktisk første gang det har skjedd når vi har spist ute, men den piggvar fisken var virkelig ikke god. Sausen smakte som sjø, haha! Men, resten var veldig bra! Og med en flaske rødvin og litt god desserter i tillegg, så ble det en veldig koselig lørdagskveld! 


 

Har du testet ut fransk mat før?
 

19 kommentarer
    1. Hei!!
      Når jeg var i Frankrike for noen år tilbake så var jeg og familien på en skikkelig fin restaurant og da serverte de FROSKELÅR!!!!😂😂😂😂 Det var faktisk veldig godt, det smakte kylling!!
      Elsker deg, er fan nummer 1. 😍😍😍😍😍😍
      Hilsen Kristine❤️❤️❤️

    2. Jeg gikk gjennom tinder og flere ganger har jeg sett jenter ha sitt navn og har halv nakne bilder av deg som profilbildet og jeg syntes det er litt creepy

    3. hei,
      jeg er en fransk jenta og jeg er glad at du elsker fransk mat.Hvis du vil spise typisk fransk mat du kan spise: >>ratatouille>>(det er grønnsaker mes saus tomat) eller <> (det er suppen av fisk med krydder) ellers i frankrike vi er mange slags av ost.
      jeg elsker bloggen din. 😉
      ha det bra 🙂

    4. Det med hellikopteret var at propellen datt av og så datt den på ‘halen’ på helikopteret (så den datt av). Så skjedde det en eksplosjon så hellikopteret styrtet ned i sjøen. Motoren fløy til en helt annen plass. Det var 11 passasjerer på og 2 piloter. Alle omkom .😭😩😐😕😖✖️

    5. Nop har ikke smakt fransk mat før,men høres jo litt interessant ut🤔🤗
      Elsker bloggen din Stina,du er mitt største forbilde💜❤️💜💛
      Kan du ha flere girltalks elsker de vidioene😍😍😊
      ELSKER DEG ELSKER BLOGGEN OG ELSKER PERSONLIGHETEN DIN❤️❤️❤️😍😍😍😍😎😎

    6. Hele poenget med terror er jo å gjøre folk redde desverre, litt dumt at du ikke dro men det kan jo være litt skummelt. Håper i framtida at krig bare blir en greie som er på film, ikke i virkeligheten

    7. Ja har prøvd litt,men det var ikke
      Min favorittmat 😳men så bra at
      Dere likte det. 😀😀
      Du er en super flink blogger!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg