Her kan du se hverdagen min!

Den siste tiden føler jeg at jeg virkelig har fått til å oppdatere snapchat litt oftere. Å bytte så jeg kun bruker en snapchat, og ikke 2 sånn som jeg gjorde før, har virkelig gjort det mye lettere å legge ut snaps! Så nå legger jeg ut mye oftere enn jeg noensinne har gjort. Og det merker jeg veldig godt, for snapchatten min vokser som bare det! Nå om dagen er det over 15’000 som ser hver mystory jeg legger ut. Så det er veldig stas! Prøver også å alltid oppdatere snapchat når jeg har lagt ut nye blogginnlegg også, så dere får med dere det. 

Tenkte uansett jeg kunne legge ut noen av bildene jeg har lagt ut på snapchat den siste tiden. Så dere kan se litt av hva jeg legger ut der! Heter forresten stinablogg om du vil følge meg! Som dere ser er det en del mer av hverdagen min som jeg legger ut der. Så hvis du vil ser hverdagsgleder er det bare å følge!



 

11 kommentarer

Siste innlegg