Hvem er du?

Er det en ting jeg alltid vil, så er det å bli flinkere med bloggen. Og da er det viktig for meg å vite hvem dere er. Hvor gamle er dere, hva er deres interesser, hvor bor dere, osv. Det er veldig spennende å bli enda bedre kjent med dere, så jeg kan tilrettelegge innleggene så de passer best mulig for dere! Så derfor har jeg laget en liten spørreundersøkelse, som jeg gjerne vil at dere skal svare på. Det tar maks 2 minutter, og det hjelper meg veldig!

Undersøkelsen ligger rett under, og du krysser enkelt av på alternativene, og trykker send. Husk at du kan skal svare 1 gang. Det er forresten helt gratis og du trenger ikke noe innlogging, og du er helt anonym. Kommer til å legge ut et sammendrag av hele undersøkelsen om noen dager!

Undersøkelsen kan gjøres på telefon HER. 

Laster inn …

24 kommentarer

Siste innlegg