5 Treningsantrekk som gir deg motivasjon!

// reklamelinker

For et par dager siden fikk jeg spørsmal av en leser, om jeg kunne vise noen kule treningsantrekk her på bloggen. Siden jeg selv ikke har så altfor mye nytt å velge i. Tenkte jeg heller at jeg kunne sette sammen noen freshe antrekk fra Nelly. De har jo alltid så mye kult å velge i! Perfekt nå som jeg skal begynne å trene enda mer. Treningsklær booster virkelig treningslysten! 

(trykk på bildene av produktene for å komme til der man kan kjøpe produktet)

 

13 kommentarer
    1. Må innrømme at disse ikke er helt for meg 🙂
      Men kan du kanskje gjøre et innlegg om generell motivasjon til trening? Jeg sliter nemlig med å finne motivasjon selv 🙁

    2. Du la ut et innlegg om en waist trainer/ korsett du hadde kjøpt, jeg bare lurte på om de funker? Eller er det bortkastet penger? Er litt frem og tilbake på å kjøpe.
      Om det funker har du linken til hvor du kjøpte ditt?
      Mvh Manuela 🙂

    3. Jeg syns nikesko ikke er gode trenings sko. De har ikke nok demping… Asics er mye bedre til trening og løping🙌🏼 jeg har prøvd begge og jeg merker forskjellen veldig godt. Bare et tips👍🏼👌🏼

    4. Jeg har akkurat fått meg nytt trenings tøy så jeg gleder meg til å bruke! Skal bruke noe av det på lørdag og alt på mandag og i gym timene!
      PS på lørdag skal jeg spille mine første håndball kamp! Gleder meg!
      Jeg eg din største fan og du er idolet mitt!♡

    5. Wow! Så flotte antrekk! Må inrømme, at jeg får mye mer motivasjon av å ha freshe å nye treningsklær! Stor tommel opp til deg Stina!
      Forresten så kan jeg takke deg for en veldig stor ting. Jeg visste ikke om blogggleden før jeg leste din. Og nå har jeg startet min egen, takket være deg og dine insprasjons innlegg. Må bare si tusen takk, du er virkelig et stort idol!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg