Er det bare meg, eller?

Phew! Endelig hjemme igjen! I dag har virkelig vært litt av en dag. Dagen begynte med å fikse masse ting til noe jeg ikke kan snakke om enda. Skal ikke komme med masse sånn “herregud så spennende dette er” bare for å tease dere. Hater når bloggere gjør det. For da får man så lyst til å vite alt! Hehe! Men anyways, dagen startet i alle fall med det og en del kontorarbeid.

Deretter ble det å spille inn video før jeg endelig kom meg ut av døren litt før 17. Var en god del ting jeg måtte handle inn. Blant annet hele hudpleieserien jeg bruker. Blir helt krise når jeg går tom for det. Gikk tom for noen dager siden, og kjenner kvisene er på vei allerede. Nei, uff. De må stoppes asap. Haha!

Etter å ha kjøpt inn en del ting fra listen min var det rett på Olivia for en middag med Nora. Selv om jeg har altfor mye jobb å gjøre, prøver jeg å ta meg tid til å være med venner. Tror jeg hadde blitt ganske gal i jobben min hvis jeg aldri hadde fått sett venninnene mine, i og med at jeg ikke har en kontorjobb med kollegaer. 

Viktig med litt ekstra kos for å starte uken!

Nå er jeg endelig hjemme igjen, og her er det bare å sette igang med tidenes lengste to do liste. Første punk på listen er å rydde leiligheten min som ser ut som den har gjennomgått en tornado. Altså. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer å rote så mye. Det tar liksom en dag, også er det vilt kaos her! Noen som er sånn? Eller er det bare meg?

 

42 kommentarer

Siste innlegg