Deilig å være ferdig!

Uææææh, for første gang i hele mitt liv er jeg ferdig med julehandelen så tidlig! Gud for en deilig følelse. På kun to timer fikk jeg unnagjort gaver til alle jeg skal kjøpe til, og med litt for mange poser klarte jeg å komme meg inn på trikken i tillegg. Måtte le litt av meg selv når jeg bokstavelig talt gikk sidelengs inn og ut av trikken. Haha! Har også rukket å kjøpe litt “julegaver” til meg selv også. Et par nye gensere slår aldri feil!

Fikk også kjøpt litt hårfarge, og andre småting. Så nå skal jeg straks sette igang med å farge håret mitt, og ta av alt hair extensionet. I morgen skal jeg til Susanne og sette på nytt, og gjett om jeg gleder meg. Har gått altfor lenge over tiden nå, så festene har vokst ut herfra og til månen. Så føler jeg har hatt dårlig hårdag konstant de siste 2-3 ukene. Ikke en god følelse når man må legge ut bilder av seg selv hver eneste dag.

Men nå skal jeg i alle fall få fikset opp i håret. Hvis dere ser på bildene over, så ser dere at jeg har ganske lang ettervekst også. Rimelig sykt at det blir så mye på litt under to måneder bare. Her snakker vi hår som vokser fort ja! Skal prøve å legge ut litt bilder i kveld, så dere kan se hvordan mitt naturlige hår ser ut. Vet jo at mange av dere lurer på det. Og for å være ærlig, er jeg småspent selv. Aner virkelig ikke hvor mye det har vokst siden sist!

30 kommentarer

Siste innlegg