Endelig nye vintersko!

God helg! Hvordan har lørdagen deres vært så langt? Min har vært veldig rolig og behagelig. Nå skal jeg snart begynne å lage litt videoer til youtubekanalen min. Vet den ene kommer til å bli veldig morsom, men også litt klein å gjøre. Så følg med på onsdag! 

I går var jeg innom Oslo City en tur etter at jeg hadde vært i møte. Har lett etter noen ny sko for vinteren en stund nå, og endelig fant jeg to nye par. Ble så fornøyd med de! De knehøye skoene var også veldig varme, noe som er et ekstremt stort pluss for meg som alltid fryser om vinteren. I tillegg så er de jo veldig fine, og mye mer voksne enn ugg’sa jeg har brukt som vintersko så langt i år. Føler liksom at jeg begynner å bli litt vel voksen for uggs og boblejakke. Haha! 


Anyways, nå må jeg komme meg en kjapp tur på butikken og kjøpe inn melk. Stod akkurat og skulle lage kaffe, og ble så super skuffet over at jeg hadde glemt å kjøpe inn melk. Kan ikke ha kaffe uten melk vet dere! Og dere vet jo hvor avhengig jeg er av kaffe.. Så nå får jeg komme meg ut, også blir det å lage videoer etter det! Håper dere får en fin-fin lørdag og koser dere masse! 

Hva er dine planer for helgen?

 

33 kommentarer
    1. Denne helgen kommer til å være veldig hektisk for meg, idag har jeg vært på dans fra 10.00-18.00
      Og i morgen skal jeg på drill seminar fra 10.00-14.00 Og så skal jeg i bursdag fra 15.00-16.00 og etter det skal jeg til en annen bursdag fra 16.00-20.00
      De skoen du hadde på deg på første bildet, jeg har nesten like😃😃😃 god helg👍🏻

    2. Jeg skal være inne å slappe av. Ligger rett ut og er syk. Så jeg håper jeg snart blir frisk igjen. Det er den planen for meg og min helg. Så skal jeg planlegge noen blogg innlegg. Er blitt så inspirert av deg. Lærer så mye gode tips og råd. Men følgetjeneste har enda ett stykke og gå for å bli fornøyd. Kunne gjerne hatt ett kaffe møte med deg for og lære mer om det er mulig og få til?

    3. hva koster skoene, og hvor er de ifra?
      og hvor er buksa fra, lg kva koster den?
      skoene og buksa var døøødsfin herregud, håper du svarer❤️

    4. Hei! Jeg har nylig begynt å eksperimentere litt med vipper. Har liksom aldri turt det før, men er blitt litt inspirert av deg. Så jeg synes det hadde vært kult med et innlegg om løsvipper rett og slett 🙂 ikke hvordan man setter dem på, men alle de andre “tekniske” tingene som er lurt å vite. Jeg gikk på en skikkelig smell i går for eksempel, haha. Hadde kjøpt vipper i str. LONG fra HM, klippet dem til det jeg regnet med ville være riktig og limte på. Huffamei… De ble kanskje et 5mm mellomrom mellom øyekroken(ved nesen) til hvor vippene startet, og det så bare så utrolig dumt ut, haha. Neida. Joda. Så kom gjerne med tips!

    5. Hei jeg er en jente på ni år (om to månter blir eg ti)
      I våres vennegjeng er det 3 personer.
      De 3 er bff og jeg er utestengt!
      De er frekk!
      De springer fra meg!
      Jeg vet at eg kan finne noen andre og være med men jeg har ingen andre og leke med pliss hjelp!
      Hilsen jente 9 år

    6. kjempefine sko, særlig de første, kjempe kule! 😀 min plan for helgen er å slappe max av, etter en travel uke med jobb, forsov meg i dag fordi jeg er sliten 😛 haha..

    7. Vel mine planer, ja de ja. Har akkurat flyttet til et nytt hus idag, er overlykkelig over det, elsker rommet mitt og det faktum at det er jeg som har bestemt alt på mitt rom så det har blitt veldig meg. Så har også vært så flink og ryddi ut alle tingene mine ut av pappesker. så nå er det bare å ta resten av helga med ro.
      od helg. 🙂

    8. Du er så utrolig nydelig Stina! Likte best de korte, men skjønner at det er mye mer praktisk med de lange 🙂

    9. Hei Stina, har hatt en fin helg hittil, skal spille i en konsert i morgen, og har vert i bursdag i dag!!! Dumt for deg det med den melken, drikker også bare kaffe med melk i på grunn av at kaffen bare blir for sterk for meg uten!! Begynte med melk i på grunn av noe jeg så av deg på en morgenrutine video!! Elsker bloggen og videoene dine!! Begynte å blogge selv på grunn av deg!! Du er et stort forbilde for meg!! Men jeg lurte på hva merket på den store høye rosa kaffekoppen du hadde i morgenrutine videoen di heter!! Skal ønske meg en son kaffekopp til jul!! De skoa var forresten superkule!!😘😃😍😉☕️

    10. Jeg har de samme lange støvlene, kjøpte de i går 😀 Problemet er at det blir ‘byturstøvler’, så ugg’sa får gå på skogsturer i år også 🙂 Her skal vi ha middagsgjester, alltid litt stressa, så bordet er allerede dekket, he he. Sophie Elise var på TV i går, hun gjør seg alltid bra i offentligheten, rolig og reflektert. Håper dere er venninner 🙂

    11. hei stina, du har en så fin blogg elsker alle tipsene du legger ut. lurte på om du hadde noen tips mot kviser og så lurte jeg på hva slags camera du brukte.

    12. Kan du svare meg Stina?
      “Hei jeg er en jente på ni år (om to månter blir eg ti)
      I våres vennegjeng er det 3 personer.
      De 3 er bff og jeg er utestengt!
      De er frekk!
      De springer fra meg!
      Jeg vet at eg kan finne noen andre og være med men jeg har ingen andre og leke med pliss hjelp!
      Hilsen jente 9 år”
      Eller??
      Jeg lurer på en ting til
      Vordan ser man vem som leser bloggen min?
      Og ka heter di/hvor bor dem?
      Hilsen Jente 9 år…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg