Over 11’000!

Den siste tiden har jeg blitt mer og mer ivrig på snapchat! Det er jo så enkelt og gøy å legge ut bilder og videoer der! Også er det ekstra gøy at det begynner å bli en del av dere som følger meg der nå. Nå er det faktisk over 11000 som ser på mystoryene, så det er skikkelig stas! Prøver alltid å legge ut ting som ikke kommer på bloggen. For eksempel om jeg er på noe, som jeg ikke skal blogge om, så legge jeg det heller ut på snapchat.

Pleier alltid å legge ut hver gang jeg har blogget også, sånn at dere lettere kan følge med. Har hentet noen av de siste bildene jeg har lagt ut på snapchat, som dere kan se! Er også en del videoer, men de ble litt vanskelige å ta med. Så dere får heller legge meg til “stinablogg” og følge med. Hehe! 🙂


Send meg gjerne en hilsen på snapchat når du har lagt meg til, så sjekker jeg den ut! 

18 kommentarer

Siste innlegg