Når to jenter skal fikse seg samtidig

Nå står Lykke Sofie og jeg på farta og skal på Nordic screens dag. Vi skal samles en stor gjeng med youtubere på Stratos i Oslo, og ha en dag sammen der vi snakker om youtube. Litt usikker på hva som skal skje i dag. Men tar med meg kameraet ut i dag, så skal prøve å lage en liten onsdagsvlog av det. Høres ikke det bra ut? 

Lykke og jeg er litt sent ute akkurat nå. Så vi må nesten løpe med en gang. Sånn går det jo når to jenter skal fikse seg samtidig. Da blir det fullt kaos! Lykke er forresten også youtuber, fra Stavanger. Så siden det er Nordic screens dag i dag, så bor hun hos meg i helgen. Superkoselig! Men nå må vi løpe. Følg med på snapchat (stinablogg) så skal jeg prøve å oppdatere litt der i dag! 

8 kommentarer
    1. Hei Stina💕💖💗
      Elsker bloggen din!!!
      Jeg lurer på hva du gjør med sminke og bading?🏊🏻💄

    2. Kjære stina jeg trenger råd.
      Alle jentene i klassen var på fest og jeg var hjemme.
      Da jeg sjekket snap i dag så jeg hvor gøy de hadde det med goter og brus parykker og tull.
      Jeg fikk ikke en gang en invitasjon.
      Jeg lå og skrek i en time.
      Til og med bestevenninna mi var der.
      Det var veldig leit.
      Hjelp stina.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg