Denne app’en må du teste ut!

Nå vil jeg tipse dere om en side dere bare må teste ut! Nemlig bloglovin.com. Det er en side som du kan følge alle dine favorittblogger på. Hver gang noen legger ut et nytt innlegg på bloggen sin, så får du beskjed om det på bloglovin. De har også en app som kan gi deg varsler på telefonen hver gang det er nytt blogginnlegg ute. Selv bruker jeg bloglovin masse og følger alle mine norske og svenske favorittbloggere. De har også en side som heter “explore” hvor du kan finne innlegg som har blitt populære innen mange forskjellige kategorier. Du kan også lagre innlegg så du kan lese de senere. Genialt hvis det er en matoppskrift du vil teste ut senere! 

Jeg elsker å bruke bloglovin, fordi da vet jeg at jeg har fått med meg alle blogginnlegg fra mine favoritter. I tillegg slipper man å måtte sjekke innom bloggen for å se om bloggen er oppdatert. Bloglovin sier ifra! Bloglovin er forresten helt gratis, og det tar to minutter å bli medlem. Du trenger heller ikke å ha en blogg for å registrere deg. 

Om du vil følge meg på bloglovin kan du gjøre det ved å trykker HER eller på bildet over! 

 

8 kommentarer

Siste innlegg