Mitt favorittsted i Oslo

Noen ganger syns jeg det er så koselig å være litt turist i egen by. Ta på seg noen komfortable sko, kjøpe med seg en kaffe, og gå en tur rundt i byen og bare se og oppleve. Det er så avslappende, og man føler seg så mye mer i harmoni med seg selv. Jeg elsker virkelig Oslo. Jeg har vært i flere byer rundt i Europa. Men Oslo er og forblir favoritten. Byen er akkurat så liten at man kommer seg fra A-B enkelt og raskt. Men samtidig så stor at man stadig vekk kan oppleve nye steder. Et av mine favorittsteder i Oslo er definitivt Frognerparken. Det er så fint der, og man får et avbrekk fra byens bråk.

Anbefaler dere alle å bli med turist på deres eget hjemsted. Gå ut og utforsk. Gå nye steder og veier, som du vanligvis ikke ville gått. Kanskje du finner nye favorittsteder?

 

6 kommentarer
    1. Hei stina! Jeg ELSKER bloggen din! men lurte på en ting, kan duu hjelpe meg med ett blogg desig?
      Diggerdeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg