Når hodet stopper opp

Tenkte jeg kunne gi en liten lyd fra meg før jeg drar ut på en jobb. I går var det jo helt stille her på bloggen. Det er helt merkelig, men noen dager får jeg helt hjerneteppe. Det er som om hodet mitt nekter å fungere. Så jeg ender opp med å sitte i flere timer og tenke på et nytt innlegg. Idèene kommer, men jeg klarer bare ikke å få de ned på tastaturet. Rart…! Er vel kanskje sånn forfattere har det noen ganger? Ikke at jeg er noen forfatter akkurat. Men det var det nærmeste jeg kom til en sammenligning!

I dag føler jeg at hodet er litt mer tilbake. Så da får vi håpe det blir lenge til det stopper opp igjen. Hater virkelig sånne dager hvor alt bare blir feil! 

Nå skal jeg straks ut på en litt morsom jobb. Kan ikke fortelle så altfor mye om det enda. Men det kommer ut denne uken, så det er bare å følge med! Blogges senere!

 

27 kommentarer

Siste innlegg