Hvilke blogger er dine favoritter?

De siste dagene har jeg vært helt zombie. Skjønner ikke hva som har skjedd, men har vært så ufattelig trøtt hele tiden. Så i dag hadde jeg for første gang på lenge, ingen alarm på telefonen. Jeg sov så lenge jeg trengte, og midt på dagen sov jeg igjen. Sitter faktisk fortsatt i pysjen. Så det sier vel sitt! Har prøvd å virkelig la kroppen lade batteriene litt, så får vi se om det hjelper. 

Ville egentlig bare titte innom og vise dere noen antrekksbilder jeg for noen dager siden. Heldigvis for at jeg hadde de, så jeg ikke trenger å knipse bilde av meg selv nå mens jeg sitter i pysjen og ser ut som tidenes daffeste menneske. Haha! 

Michael Kors – Veske

Cubus – Skjorte

WOW – Bukse

Nelly – Sko (dessverre utsolgt)

Ukjent – Hatt

Daniel Wellington – Klokke

Nå skal jeg slappe av litt mer (som om jeg ikke har gjort det nok i dag?) med å lese litt blogger. Har en del favorittblogger fra før av. Men vil gjerne høre om dere har noen å anbefale? Elsker å finne nye blogger som inspirerer meg! 

32 kommentarer
    1. Mine favorittblogger er din, sophieelise, idawulff, kristinaandersen og martheborge! ❤️ Dere er alle fantastiske, og dere gir av dere selv! Liker sånne blogger, og er så glad for at du er så åpen, og inspirerer! Har aldri før sett et menneske som er så åpen og ærlig når det kommer til trening ogslikt 🙂 glad du forteller folk hvor viktig det faktisk er!
      En blogg jeg vil anbefale er siljeeira.blogg.no! Har nettopp begynt å lese den, men til nå virker den spennende, inspirerende og bra 🙂

    2. Jeg synes din blogg er best 💕 For det første så legger du ut så mange fine bilder av deg selv og for det andre hvist jeg kjeder meg så kan jeg bare titte innom bloggen din for du legger nesten alltid ting ut på bloggen din👌 Og for det tredje så blir jeg så insprirert på hva du holder på med om dagen og hvordan du holder deg i aktivitet.

    3. Har ingen spesielle blogger jeg leser, men jeg er veldig stor fan av din! Du fyller liksom alle kriterier over hva en har lyst til og lese. Det er også veldig flott at du har videoer, slik at det blir variasjon! Også får du lov til å ta en titt på min blogg. Blogger for det meste om min muligens nyretransplantasjon for min far.

    4. jeg elsker min bestevenninne sin blogg, hun blogger når det passer seg men skriver så utrolig bra og har fine bilder og ryddig nydelig design -annikeng.blogg.no- er verdt turen!

    5. Mine favorittblogger er deg, sophieelise, voe, andreabadendyck, carolinebergeriksen og Kristine ullebø.

    6. Mine favoritter: krisssy (på 1.plass), voe, pappahjertet, sophieelise, kristinaandersen, idawulff, komikerfrue

    7. MAMMATILMICHELLE.BLOGG.NO❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    8. Alle bloggene jeg leser:
      *Stina.blogg.no
      *Sophieelise.blogg.no
      *Renekleveland.blogg.no
      *Mammatilmichelle
      *Hijabii.blogg.no
      *Mkde.blogg.no
      *Sraad.blogg.no

    9. Jeg har aldri vært noen stor fan av å lese blogger,
      men bloggen din er unik, bra unik for den er
      spennende og underholdene. Så min
      favorittblogger en din ♡, stå på

    10. Du er vel den eneste jeg leser fast! Men disse to er også noen blogger som er til å anbefale, jlb.blogg.no & leaduvet.blogg.no ! Begge skrive om både trening og sunn kosthold & mote.

    11. Mine favorittblogger er:
      Din ♥
      Komikerfrue
      Hedda Ingeborgvik
      Sophie Elise
      Ida Wulff
      Eirin Kristiansen
      Marie Wolla
      Ellers pleier jeg å klikke med litt gjennom resten av blogglisten når jeg kjeder meg 🙂
      Kom ikke på noen andre blogger nå i farten, men ta gjerne en tur innom min hvis du trenger flere blogger å lese på! God klem <3

    12. Marte Johannessen sin blogg har jeg fulgt og jeg vet at ho derre fotballfrue også ser på den for hun gjør nesten det samme som Marte gjør. Helt ville å se faktisk. At ikke Marte har reagert er utrolig, tror ikke hun leser den bloggen.
      Martejohannessen.blogg.no hvis ikke jeg husker feil. Muligens uten en S.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg