TL: Love Collection

// reklame

For noen dager siden fikk jeg en pakke av TL Design, med masse nydelige neglelakker. Disse neglelakkene kunne jo ikke passet bedre til meg, med tanke på at de alle er i rosatoner. *liker bare ting hvis de er rosa* Har allerede rukket å teste ut noen av lakkene, og de hadde utrolig god kvalitet. I tillegg ble fargen veldig lik som flasken. Hater når man må ta på 10 lag med neglelakk, for at det skal bli lik farge. Med disse lakkene trengte man bare 1-2 strøk. 

Kolleksjonen er gitt ut i samarbeid med Pia Haraldsen, og heter Love Collection. Den ble lansert 2. februar, så den er helt ny! Akkurat nå kan du få 20% rabatt på hele kolleksjonen, ved å oppgi koden VALENTINE når du kommer til kassen. Kolleksjonen kan du kjøpe HER. Koden varer kun til mandag!

For ekstra fine negler, pleier jeg alltid å bruke en basecoat før jeg påfører neglelakken, og en top coat etter at jeg har påført neglelakken. Basecoat beskytter neglene dine, og top coat gir optimal glans til neglene. Basecoat får du tak i HER og top coat får du tak i HER

Vil også anbefale dere denne håndkremen fra TL. Jeg syns det er så viktig med en god håndkrem, spesielt nå på vinteren da man fort kan få veldig tørre hender. Denne håndkremen kan du få tak i HER

14 kommentarer

Siste innlegg