Spørsmålsrunde, svarer på video!

Nå er det 4 måneder siden jeg har hatt en spørsmålsrunde her på bloggen. Så da er det virkelig på tide med en ny runde! Jeg pleier vanligvis å svare på spørsmål jeg får inn i løpet av uken, i ukens spørsmål innlegg på søndager. Men denne gangen vil jeg gjøre det litt annerledes! Så nå er det bare å stille alle spørsmål dere lurer på. Spør så mange spørsmål du vil, også velger jeg ut noen som jeg svarer på i onsdagens video. Høres ikke det bra ut? 🙂

– Hva lurer du på? – 

154 kommentarer
    1. Har du tips til hvordan jeg kan begynne å trene styrke og like deT?
      jeg er så utrolig utrent, og har ingen!! utgangspunkt.. er helt elendig..
      Tips?
      Veiledning?

    2. Hvordan kan man bli god i engelsk?
      Kan du plis svare på det på grunna at æ sliter veldig med engelsk

    3. Har du kjæreste?
      Hva liker du å gjøre på fritiden,utenom bloggen og youtube?
      Hva ser du etter i en gutt?
      Hvor gammel er du?
      Hvordan ble du med i Nordic Screens?
      Siden youtube kanalen din har over 16 000 abonenter, kan du lage en 16 000 spesial?
      Det var alle spørsmålene jeg hadde..<3
      -Klemmer fra Sofie<3 -- Jeg digger deg!<3

    4. kan du gi tips til enkle øvelser man kan gjøre hjemme uten utstyr? sånn feks 5-10 øvelser som man kan repetere så så mange ganger:)
      hvilken foundation bruker du?
      hvilke valgfag tok du på vidregående?
      hva er det aller beste du vet?
      hva er det verste du vet?
      kan du si noen sunne lunsjtips som man kan kjøpe i butikken? går på skole i byen så kjøper veldig ofte mat..
      kan du si noen sunne og GODE frokosttips som er veldig raskt å lage? ( har ofte veldig dårlig tid om morningen)
      har du noen gode studietips? hvilke metoder brukte du når du øvde til skole? har du noen huskemetoder ellerno?
      jeg har blitt spurt av ei venninne om jeg vil være med på ferie med hun til vietnam med søsteren hennes og bo hos faren hennes som bor der. jeg er 16, hun et et år eldre mens søsteren er 20år. har du noen tips til hvordan jeg kan overtale mamma og pappa? 🙂
      jeg har superlenge ønsket meg katt men jeg vet ikke hvordan jeg skal få overtalt foreldrene mine, har du noen gode argumenter jeg kan bruke? btw vi har en hund fra før.

    5. Hej stina
      Love your blog. Hvordan er din hudpleje rutine, altså hvilke produkter bruger til din smukke hud.

    6. Hvordan ble du kvitt kviser og urenhud? Sliter veldig meg dette selv, har du noen tips? Elsker bloggen din! Du er en skikkelig inspirasjon❤️

    7. Hvilke hårprodukter bruker du til extensionet? Sjampo,balsam, kur? Vis gjerne hvilke 🙂
      Hvordan/hvorfor blir du sponset hår av locks and bonds.. Så sjalu :(!

    8. Hvorfor tar du ut tunga og blafrer med den, når du er ute på fest eller med venner. Du legger ut Video på snapchat:)

    9. Hva vil du jobbe med? Hva er det tristeste som har skjedd i livet ditt? YouTube eller Blogg? Har du kjæreste, isåfall hva heter han, og hvor lenge har dere vært sammen?

    10. Om du hadde blitt gravid nå hva ville du kalt babyen om det ble en gutt, og hva ville du kalt den om det ble en jente

    11. -hvorfor svarer du ikke på smp på insta?
      -kan du komme med noen hofte Ovelser ?
      -kan du komme med flere sunne oppskrifter ?
      -kan du lage en egen side på bloggen med mat sunne matoppskrifter

    12. Har du god sjølvtillit?
      Eg har problemer, sliter med nå i ettertid etter at eg har blitt slått og nesten voldtatt av noken har du noen tips om hvordan eg kan gå vidare ?

    13. Hvor mye veide du ca da du var 12år?
      Syns du det er mye å veie 51kilo når man er 12 år?
      Har du noen diett tips?
      Har du alltid verrt glad i å filme og ta bilder og sånt?
      Skulle du ønske at Bloggen din lå på første plass?
      Savner du Roger?
      Hva er ditt favoritt sminkemerke?
      Hvilken hårfarge syns du er finest på jenter med blå øyne?
      Syns du det er får tidlig å ta piercing i navlen når man er 12 år, har hatt lyst på det veldig lenge men noen av vennine mine sier at det er for tidlig og at når jeg vokser vil hullet på en måte bli strekt ut stemmer det?
      Hvor gammel var du da du fikk piercing i navlen?

    14. -Hva synes du om å bli nominert til gullsnuten?
      -Har du ett godt forhold til foreldrene dine?
      -Har du skilte foreldre?
      -Har du søsken?
      Kan du hilse til celine dahle, hadde betydd så mye! <3

    15. Hei!
      Jeg har et litt annderledes spørsmål.
      Jeg har snakket med en veldig hyggelig gutt over KIK i sånn en uke han er veldig snill og han har sendt meg snapper og sånt så jeg vet han liksom er ekte. Han bor litt unna meg og spurte om vi kunne møtes på senteret alene og spørsmålet er: Burde jeg si ja??? Vær så snill å svar og han er 1 år eldre enn meg hvis du lurte

    16. kan du forklare litt hvilke øvelser man kan gjøre hjemme for å få et “løft” i rumpa og selvfølgelig litt større rumpe og mer formet? Helst uten vekter, og hvor lenge skal man trene, hvor mange øvelser på en kveld osv?
      har så lyst til å få en finere rumpe, men jeg har ikke troen på at det funker… Derfor vil jeg ha noen bra øvelser.

    17. Hvilke program bruker du når du setter sammen klipp, legger på stemmer og rett og slett redigerer videoene dine?

    18. Hei jeg bare lurer på hva det sykeste du har gjort noen gang i ditt liv? <3
      også lurer eg på om du kunne vise noen rumpe øvelser!!

    19. Har du møtt mange YouTube/blogg venner? Isåfall hvem er du best venn med av de du har møtt av blogg og youtube?

    20. Hei! Jeg bare lurte på et par ting:
      1. Jeg får elektrisk hår hele tiden på vinteren, men du har nydelig hår hele tiden. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre? (Produkter etc)
      2. Dette er kanskje litt personlig, men hvordan trener du når du har mensen? Jeg synes alltid det er så vanskelig å komme meg opp av sofaen fordi jeg er så slapp. Noen tips?

    21. Kan du en gang gjøre må gjøre video med Noobwork?
      Har dere funnet ut hvor og når dere drar rundt i Norge?

    22. Er du så brun naturlig, eller tar du solarium eller selvbruning?
      Dette er ikke et spørsmål som du skal ta med, bare en random kommentar… Jeg skulle ønske du skrev litt mer om sminke! Du er jo gått helt vekk fra det 🙁 Kan du ikke bli sponset av coverbrands eller noe, så får vi litt sminke-rewievs? 😛

    23. Kan du linke bloggen til de bloggene som blir kommentert i et eget innlegg?
      Hvilket hundenavn til en tispe liker du best?
      Kan du ha et møte på sommern, der leserne dine kan få møte deg? I Oslo..

    24. hei!
      Jeg har begynnt å få pupper og vurderer å begynne med BH men jeg tørr ikke helt fordi at det er ingen andre i klassen som bruker det og så spørr de alltid når vi er på bading og gym når jeg fikk pupper og så sier de at eg har store pupper og det synest jeg er dumt, vi i 6.kl har altså bading og gym med 5.kl og det er de som sier og spørr om det. Hva burde jeg gjøre?
      Plisss svar, det er ingen andre jeg tørr og si sånt til. PS. Elsker bloggen din!

    25. Jeg har prøvd en stund nå å holde meg unna sukker… Men det funker ikke så bra… Jeg går alltid tilbake til sjokoladen. Hva bør jeg gjøre? Trener 3 ganger i uka, vollyball og trampett, er en god del ute med venner og det er da det går galt som oftest… Jeg kjøper sjokolade… Hjelp meg!

    26. -hva synes du om at 14 år gamle jenter kjøper seg veske til 9000kr?
      -kan du lage en video der du sminker Joackim ( noobwork ) ? 🙂
      -dater du noen nå?
      – har du turnet før? hvis ikke, vil du kansje vurdere å prøve? er super gøy, og kjempe bra trening! 😉

    27. Hvilket program bruker du på videone dine?
      Tips mot kviser?
      Hvilken rettetang/merke synes du funker veldig bra?
      Tips mot veldig fett hår?
      Elsker bloggen din forresten💗💗

    28. Kan du prøve å ha videoblogg litt oftere hvis det passer?
      Hvor høy er du?
      Lager du oppkuttet frukt og sunn snack uten å blogge om det?

    29. Vet du om noen bra ansikts skyll? Sliter med både uren og tørr hud?? Vet du om en bra fuktighetskrem?

    30. Jeg vurderer å starte min egen YouTube kanal litt lik din bare litt mer om sminke, så lurer jeg på om du har noen tips som kan gjøre at det ser så proft ut som mulig? Eventuelt om du kunne laget et lengre innlegg om dette for de der ute som har lyst å lage en YouTube kanal, men ikke tør helt fordi de er redd for at det skal se uprofft ut eller bli helt overveldet av den vonde “janteloven” som vi har hær i Norge. Det er alt for få YouTube kanaler som handler om mote/skjønnhet i Norge- eller YouTube kanaler med jevnlige oppdateringer generelt.

    31. Jeg lurer på hvordan jeg kan klare å leve sunt og slutte med brus? har du noen tips??? jeg er helt avhengig av koffein og sukker å jeg har prøvd å slutte flere ganger men lykkes aldri:((

    32. Kan du skrive et eget innlegg om hva slags mat du spiser? Frokost, lunsj, middag og kveldssmat. Det hadde virkelig hjulpet meg!

    33. Hvis man har veldig tynne legger, hvordan kan man trene de sånn at de blir ”fyldigere/større” ?

    34. 1. Er du en ryddig person?
      2. Er du flink til å sortere søpla di?
      3. Hva er det beste du kan drikke en varm sommerdag? 🙂

    35. Heiii, hvordan lager du den sunne havregrøten din? har så lyst til og lage, men vet ikke hvordan man lager den, hvis du kunne foretelle hvor lang tid du skal koke den med melk og hvilken havregrøt du faktisk bruker til frokost? (ps, hvis det er illustrert med bilder eller video er det fantastiskkk):) Da vil jeg bli veldig GLADDDD ; D Siden jeg har lurt på dette i evigheterrrr 🙁

    36. Kan du legge ut flere sunne oppskrifter? Jeg har prøvd ut noe av det du har lagd og synes det var veldig godt😋
      Tips mot kviser og uren hud? Sliter veldig med dette😶
      Hvilket kamera bruker du?
      Tips til ett kamera som ikke er så altfor dyrt men funker bra?
      Tips mot hvitere tenner?😬💗
      Elsker bloggen din💗💗

    37. Har du fått noen nye venner siden du flyttet til Oslo?
      Har du tips til hvordan man kan skaffe venner når man flytter til en annen by som du gjorde?
      Har du råd om hvordan man kan bli kvitt deperisjoner? Se lysere og mer positivt på livet.

    38. Hei <3
      Jeg ville bare si at du virker som en fantastisk person 🙂
      Du er hyggelig og flink til å gi råd om livet. Du er virkelig et forbilde for meg!
      Jeg lurer bare på om du har noen råd om hvordan man blir kvitt deperisjoner? Hvordan se lysere og mer positivt på livet <3

    39. Hvordan går det med deg etter bruddet?
      Har du og Roger fremdeles kontakt, er dere venner eller fiender?
      Slo opp med kjæresten min i helga, fordi vi krangler så mye.. Noe som er utrolig vondt for oss begge.. Det har vært slutt en ukes tid før, så det er altså andre gangen.. Denne gangen skal vi prøve å bygge opp et nytt vennskap også ta med oss det inn i et nytt forhold.. Vi snakker sammen og bryr oss om hverandre, så det var absolutt ikke noe galt med det. Har du noen tips til å bygge opp tillit eller noe annet som kan fungere for oss, begge vil virkelig at vi skal være sammen.. På valentine har vi egentlig vært sammen ett år og to måneder.. Jeg blir 17 i år og han blir 16, så jeg er over ett år eldre.. 🙂

    40. Hvordan får man fastere pupper? Litt rart spørsmål men har så dårleg sjølvtillit pga puppene mine

    41. Hva er dine interesser/ hobbyer? Hva liker du aller best å gjøre når du har fri og skal koble ut? Er du en sosial type, eller liker du deg best i eget selskap? Er det digg å ha flyttet ut, eller savner du av og til å bo hjemme? Favoritt mat og dessert? Beste minnet? Hvor ser du deg selv om 5 år? Hva er hverdagslykke for deg? Sliter du noen ganger med treningsmotivasjon? Eller har du alltid treningsglede? Er du en strukturert og ryddig person, eller er du rotete?

    42. Hva er hverdagslykke for deg? Har du noen tips dersom man vil ha en litt lysere hverdag? Fordi hverdagen kan være grå og tung, spesielt mandager. Hva kan snu en dårlig dag til en posetiv dag for deg? Hva gjør du bår du har en dårlig dag?

    43. hva er ditt drømmeyrke?
      om du kunne styrt verden for en dag, hva hadde du gjort?
      hva slags musikk liker du?
      ditt beste ferieminne?
      hvem var din første kjærlighet?

    44. Hei, digger deg!!! Vil bare si at du er min største inspirasjon, du har virkelig hjulpet meg til å starte å trene og spise sund mat:-) men jeg har noen få spørsmål til deg 🙂 –> liker du hester? Hva synes du om de? Har du noe kjennskap til hest?
      Blir super duper glad hvis du kan svare på det i videoen😘

    45. Hvirdan kan man begynne å trene kondisjon? Det trenger jeg, men vet ikke hvirdan jeg skal begynne..

    46. Du har en kjempe fin og inspirerende blogg:) Du har inspirert meg til å begynne å trene, før hadde jeg ikke noe trenings motivasjon. Kunne du tenkt deg å fortsette å jobbe med å noe innen denne bransjen? Skriving, bilder, videoer osv. Tror du for eksempel at du kunne likt å jobbet med å skrive om klær, mote, kosthold, Livsstil osv i magasiner? Eller tror du at du ikke hadde likt det? Tror du at du heller liker å skrive på en blogg?Hvordan musikk smak har du? Kan du trene uten musikk? Eller må du ha musikk når du skal trene?

    47. Hvor lang tid tok det før du så resultater etter du begynte med styrketrening?
      Hvordan ser måltidene dine ut på en normalt dag? 🙂

    48. Hva er din vanlige trenings rutine?
      Kan du lage en trenings rutine video? 🙂
      Kan du lage flere videoer der du viser sunne lunsjer osv?
      Hvorfor begynte du å trene?
      Begynte du å trene 3 dager i uka i starten eller hvor ofte gjorde du det?
      Bare elsker deg så utrolig mye, jeg får så mye inspirasjon! <3

    49. Hei Stina! Jeg liker bloggen og videoene dine veldig godt, og har over hodet ikke noe mot deg. Det jeg lurer på er ikke for å være negativ eller noe sånt, men bare fordi jeg vil høre ditt synspunkt.
      Du er jo veldig opptatt av kosthold og trening, at man skal ta vare på kroppen. Og tommel opp for det! 🙂 Jeg bare lurer på hva du tenker i forhold til alkohol. For som du sier selv er du glad i å feste, og å dra på “fylla”. Men alkohol kan jo også ha negative helsevirkende skader og konsekvenser, akkurat som mye sukker og usunn mat. Og jeg regner jo med at du har kunnskap om det. Men hva tenker du om det, siden du er så glad i å feste?

    50. Hvilken farge har du på tannbørsten?:)Hvilken farge er favoritt fargen din?Favoritt skuespiller?Favoritt film/serie?Favoritt mat?Favoritt drikke? Har du kjæreste?Din bestevenn?Favoritt norske youtuber?Favoritt engelske youtuber?Favoritt dyr?liker du svart eller hvitt best?:)

    51. -Tjener du penger på youtube?
      -Hvordan begynner man å tjene der?
      -Hvordan begynner man å tjene penger på bloggen?
      -Hvordan blir man sponset på bloggen?
      -Er du og Roger fortsatt venner?
      -På live sendingen på youtube, så sa han (husker ikke hva han heter) at man får sixpack av å hoppe hoppe tau. Er det flere enkle ting man kan gjøre for å få det?
      -Er du forelsket i noen nå?
      -Har du noen tips til trening for å få sixpack som 13 åring?
      -Hvordan kan man begynne å ta bloggen serriøst?
      -Hvilket kamera filmer du med?
      -Hvor har du kjøpt krølltangen din? Hvor mye kostet den?
      -Har du noen tips til de som er sjenerte for å få bedre selvtillit, og bli tøffere?
      PS: elkser bloggen din, og du er et stort forbilde for meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    52. Har du vært i lier før?
      Beste butikken i Drammen & Oslo?
      Har du noe imot merkeklær?
      Ps elsker bloggen din den er sykt inspirerende🌷💐

    53. De venninnene du bor sammen med, har dere kjent hverandre lenge? Hvordan ble dere kjent? 🙂 Er det mye husarbeid og mye jobb å bo i leilighet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg