Lately @ Snapchat

God helg ♥ I dag har vært tidenes minst produktive dag. Dere vet de dagene hvor man bare føler for å ikke gjøre noen ting? Vel, i dag har jeg en sånn dag. Skulle ha trent, rydda rommet, lagd opp blogginnlegg, og listen fortsetter. Men hva har jeg rukket å gjøre? Jeg har vært innom posten (som tok meg 15 minutter) også har jeg fått handlet inn partystuff til i morgen. Så jadda, frøken effektiv har tydeligvis tatt helgen. 

I stad kjøpte jeg inn altfor mye snacks som jeg skal spise opp i kveld, mens jeg ser på film eller en serie. Something, something. Føler meg veldig lite interessant i dag. Så da kan dere heller se på noen av mine snapchat bilder, fra den siste tiden. Det er allerede mange av dere som har lagt meg til der, og som daglig sender meg verdens skjønneste snaps. Blir så glad i dere ♥ Har du ikke lagt meg til enda, kan du gjerne legge meg til, stinablogg heter jeg på snapchat!


14 kommentarer

Siste innlegg