Prøv ut denne sunne snacksretten!

I går hadde jeg en kjempe fin bursdagsfeiring. Som dere vet, begynte jeg dagen med en 10 km lang skitur. Gud så deilig det var! Følte meg så mye bedre både i kropp og sinn etterpå. Senere på dagen dro en venn av meg og jeg på Big Horn og spiste kjempe god biff sammen. Så det var veldig koselig! Etter en altfor god middag, dro vi hjem til han og slappet av med en film og litt filmsnacks.

Jeg spiser jo ikke godteri (ikke engang på bursdagen min, haha), så han var så snill at han lagde en kjempe god snacks til meg. Har aldri prøvd denne type snacksretten før, men jeg ble helt avhengig fra første smak. Denne snacksretten har masse proteiner, ikke noe tilsatt sukker, og den er supergod!

Det du trenger er:

– 3 ss cottage cheese

– Kanel

– Sukrin

– Et eple

– En neve blåbær

 

Dette gjør du:

Fordel cottage cheesen utover en tallerken, strø litt kanel og sukrin over. Skyll og skjær opp et eple, som du danderer over cottage cheesen sammen med en neve blåbær. Strø sukrin og kanel over og nyt! 

 

Håper det smaker!

11 kommentarer

Siste innlegg