Over 9000 mennesker så livesendingen!

I går hadde jeg min første livesending på min YouTubekanal. Jeg har aldri hatt det før, så jeg var veldig usikker på hvordan det kom til å gå, og hvor mange som kom til å se på. Jeg ble helt sjokkert da vi hadde vært live i 3 minutter og det allerede var 363 mennesker som så på livesendingen. Jeg hadde forventet maksimum 100 som så på. Så dere kan tenke dere at jeg ble veldig positivt overrasket! I løpet av de to timene livesendingen var, var det innom over 9000 mennesker som så på, og det meste antall av personer som så på samtidig var litt over 850. I tillegg kom det inn over 13’000 (!!!) kommentarer! Så jeg er helt ekstremt fornøyd med hvordan livesendingen gikk!

Må bare si tusen takk til Joachim (noobwork) som var med under hele livesendingen og hjalp meg. Hadde aldri klart å lage en så bra sending uten han! Hadde strengt tatt aldri klart å sette igang selve sendingen uten han heller, haha! 

Hvis du ikke fikk sett streamen, eller du vil se den igjen, kan du se den rett under her. Joachim gjorde sånn at hele streamen ble tatt opp, og alt ble lagt ut på YouTube kanalen min.

Husk forresten å abonnere til kanalen min om du ikke har gjort det enda. Det kan du gjøre HER

16 kommentarer

Siste innlegg