2 Veldig spennende ting i morgen!

I morgen skjer det to ting som jeg har gledet meg til lenge. Den første tingen er at jeg skal ha en livestream på min YouTubekanal. Den skal jeg ha fra kl 18:00-20:00. Jeg kommer til å svare på masse spørsmål dere har stilt meg fra før av, og spørsmål dere stiller i chatten på livestreamen. For å kunne stille meg spørsmål i chatten må du se på streamen fra en pc. Du kan også se streamen fra mobil og iPad, men da får du ikke stilt spørsmål i chatten. Siden det er min første livestream noensinne kommer Joachim (noobwork) til å være med og hjelpe meg. Kommer til å legge ut link til livestreamen ca en halvtime før den begynner, både på bloggen og på facebook. 

Den andre tingen som begynner i morgen er #30DagerUtenSukkerUtfordring Det er en utfordring som går ut på at man ikke skal drikke brus, spise godteri, kjeks, iskrem og andre sukkerbomber i 30 dager. Jeg ser at mange av dere allerede har lagt ut bilder på instagram at dere er med på utfordringen, og det gjør meg så glad og motivert! Kommer til å legge ut bilder som dere har lagt ut på instagram her på bloggen, for å motivere enda flere til å bli med! Hvis du vil vite mer om utfordringen kan du se videoene jeg har laget “Sannheten om maten du spiser” og “Hvorfor 30 dager uten sukker“. 

Er du med på 30 dager uten sukker utfordringen?

36 kommentarer

Siste innlegg