Julegavetips: Venninne, mor eller søster

I dag er det akkurat en måned til jul. Uæææh, kjenner det kribler skikkelig i magen! Selv om det ikke har kommet noe snø her i Oslo enda. Får jeg like mye julefølelse når jeg går nedover Bogstadveien og ser alle julelysene som henger i gatene, og alle butikkene som har pyntet til jul. Siden det er kun en måned igjen til jul er det virkelig på tide å handle inn julegaver.

Hvert år er jeg alltid for sen, og aner aldri hva jeg skal kjøpe hverken til familie eller venner. Og jeg tipper at jeg ikke er den eneste! Derfor har jeg laget en liten liste med 25 julegavetips til dere. Her er det noe for enhver jente/dame. Så her kan du finne gaver til søsteren, venninnen, moren, tanten og bestemoren din. Happy shopping ♥

bareMinerals startkit  //  Makeup store sminkepung  //  Sovesett  //  Øyenskyyge  //  Marc Jacobs Daisy parfyme

Tangle teezer  //  Lue  //  Ole Henriksen start kit   //  ghd rettetang

 

 

 

Automatisk visp  //  Kjøkkenmål og vekt i ett   //  Kristine Weber sunnere og sterkere kokebok

Cup cake maker  //  Rosa vekt   //  Juicemaskin  //  Yoghurt on the go 

 

 

Prozyme proteinpulver  //  Treningsmatte  //  Treningsdagbok  //  Smoothie on the go, blender 

Proteinshaker  //  Questbar –  (Alle smaker)  //  Styrkebibelen for jenter  //  2XU tights  //  Kari Traa ullgenser –  (Underdel)

 

19 kommentarer

Siste innlegg