My christmas wishlist


Selv om det er litt over en måned til julaften, er det aldri for tidlig å starte planleggingen. Jeg elsker å bruke hele desember på å kose meg skikkelig med juletradisjonene. Se på masse julefilmer mens jeg ligger under et teppe og drikker kakao, gå ut og spise med venner og pynte til jul. Derfor syns jeg det er best å starte litt tidlig med julegavene. Få det unnagjort før julen plutselig er her! For er det èn ting jeg nesten alltid tabber med ut på hvert år, så er det at julen kommer altfor fort. Vips så er det julaften.

Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har godt av å få unnagjort julehandlingen litt tidlig. Så derfor har jeg laget min ønskeliste til jul. Kanskje du blir inspirert og finner noe du selv ønsker deg? Eller en fin presang til en venninne?

HER
  //  HER  //  HER


HER
  //  HER

 



TIGHTS – HER  //  TOPP – HER  //  SKO – HER


GRÅ TIGHTS – HER  // TOPP – HER  //  LILLA TIGHTS – HER


LIPGLOSS – HER  //  PARFYME – HER  //  KRØLLTANG – HER 

ØYENSKYGGE – HER  //  NEGLELAKK – HER


SMINKEPUNG – HER  //  NEGLELAKK – HER  // LEPPESTIFT – HER

ØYENSKYGGE – HER  //  PARFYME – HER  // CONTOUR KIT – HER

 

reklamelenker

10 kommentarer

Siste innlegg