Video: Min hverdagssminke!

I dag har mesteparten av dagen gått med til å spille inn en sminkevideo til dere. Siden videoer skal bli en stor del av bloggen fremover vil jeg gjøre de så bra som overhodet mulig. Så derfor har jeg begynt å redigere videoene i et nytt program Adobe Premiere PRO.

Heldigvis har jeg lært ganske mye allerede da jeg fikk et lite kurs av Alacho for noen dager siden. Men det er mye nytt og spennende å sette seg inn i, så da tok det mye lengre tid enn jeg hadde trodd! 

Vet mange av dere har spurt om jeg kan vise hverdagssminken min en stund. Så da håper jeg videoen faller i smak 🙂

32 kommentarer
    1. Et veldig naturlig resultat, noe som er kjempe fint! Du er flott!
      Premiere er gull! Brukt det i mange år 🙂

    2. Veldig bra video! Fikk mange nye tips nå:)
      Jeg har tenkt å kjøpe bareskin foundationen så jeg lurte på hvilken farge du bruker ? (Jeg bruker samme farge som deg i bare minerals pudderet så ville bare høre, ahaha)
      Uansett, elsker bloggen din! stå på videre!

    3. Veldig fint! Men er det lurt å bruke vippetang etter man maskaraen har tørket da? Vippene blir vel ødelagte av det…
      🙂

    4. Er ikke ment negativ på noe vis, men selv om vippetang trikset funker for deg etter du har lagt mascara gjør det ikke det for alle. Selv satt jeg fast vippene mine i tanga da jeg gikk på ungdomskolen, å måtte rive hver og en vipp av meg for å få den løs. Supert at det funker for deg, men lurt å huske at du har mange som følger deg og du sender informasjon til andre som kan gjøre dette feil. For det er veldig enkelt at du ødelegger vippene dine om du bruker vippetangen etter mascara og eller om du ikke rengjør den gummi greia i vippetanga 🙂
      Super video, gleder meg til flere videoer 😀

    5. 1. Du ser litt(ganske) oransj ut i ansiktet men det kan kanskje være pga lyset eller noe.. (tenkte bare å si ifra hvis det faktisk er feil farge for deg)
      2. Man burde faktisk ikke krølle vippene etter man har tatt på mascara! (Det funker, men sliter mer på vippene)
      Ellers var det en bra video men mye god info og teknikker! 🙂

    6. Som de andre nevner over her så er det ikke smart å bruke vippetang etter man har påført maskara uansett om den er tørr eller ikke. Søstra mi gjorde dette før og da hun dro til en “beautysalong” for å sette på vippeextensions, fikk hun beskjed om at alle vippene hennes var knekt og ødelagt fordi hun brukte vippetang etter hun påførte maskara. Supert at det funker for deg, men det er kanskje ikke et tips du burde gi videre til andre da flere har fått ødelagt vippene sine 🙂 Elsker bloggen din forresten, og for en fin sminkevideo. Liker at du alltid er så glad og sprudlende!

    7. Må spørre: syns du det ikke er utrolig flaut å lage video? La ut min første i stad og turte ikke si et ord😝 syns det er utrolig flaut å legge ut video! Men du er jo veldig flink da😊

    8. Utrolig fin video! Å så nydelig og naturlig resultat det ble! skal virkelig ta i bruk noen av tipsene, har bare et spørsmål.. legger du eyelineren på våtkanten eller under den?
      Du er nydelig!<3

    9. Likte veldig godt sminkerutinen din, min er nesten helt lik! Noe jeg savnet var mer beskrivelse av produktene, om du liker de veldig godt og anbefaler de videre. Den primeren har jeg hørt bra ting om, så hadde vært intressangt å høre om du også var veldig fornøyd med den 🙂 Du hadde vel selvsagt ikke brukt den om den ikke var bra, men av og til bruker jeg produkter som bare er helt greie 😉

    10. Først vil jeg spørre om hva slags renseprodukter du bruker til å rense og fjerne sminken med og hva slags kremer du bruker i ansiktet? Du har sykt bra hud uten sminke! misunner virkelig den! Og er det på smashbox du har kjøpt primeren din? finner så mange like der, men ingen er akkurat lik din.
      Du har en sykt bra blogg, Stina! liker hva du blogger om. 🙂

    11. Hei. I de siste dagene har jeg sett en del av youtubevideoene dine. Noe som førte meg til bloggen din. Jeg vil bare si at jeg synes du virker som ei utrolig flott jente. Du virker så utrolig jordnær og snill. Jeg er ikke en person som vanligvis leser blogg osv. Men jeg liker virkelig å følge med på hva du legger ut. Keep up det good work. Mvh Ny leser 🙂

    12. Monica: Så koselig å høre! Huden min har faktisk blitt mye bedre etter at jeg sluttet på p-piller. Vet mange får mindre/mer kviser av p-piller. Så tror det kan være derfor. Ellers bruker jeg veldig gode produkter fra Ole Henriksen til ansiktet mitt. Kan skrive et innlegg om produktene senere 🙂

    13. Så fin du er! Vil bare nevne en ting, og det er at det ikke er lurt å bruke både flytende foundation og pudder foundation samtidig. Det er noe som kan føre til ganske uren hud, så anbefaler deg heller å bruke en concealer på de stedene du trenger mer dekkevne, istedenfor å legge to foundations over hverandre. For jeg bruker BareMinerals foundationen selv, og den fungerer jo suverent på egenhånd etter min mening. Anbefaler deg heller å bruke et “setting” pudder hvis du vil at sminken skal holde seg lenger. Gjorde den samme feilen selv med å bruke både flytende foundation og pudder foundation samtidig før, fikk mye renere hud etter jeg sluttet. Bare et lite tips! 🙂

    14. Selv mener jeg at rouge skal være i skinnene og ikke under skinnbeina. Får et veldig flatt uttrykk uten noe farge i ansitet, hvertfall når du bruker en såppas nude leppestift. Hadde du hatt rouge på epleskinnene hadde du sett mye friskere ut. Og etter å ha gått på makeupskole lærte jeg at når man legge liner halveis inn mot øye får man mindre øyne. Men som sagt bare min mening, alle foretrekker forskjellige ting. Utrolig pen er du hvertfall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg